Michael's shopping spree bij Jacob&Co

Een kijkje in de winkel van Jacob&Co en in gesprek met Mr. Jacob himself. Uiteraard gepresenteerd door de producer Michael die meteen ook even op shopping spree gaat. Daarbij nog een kortingscode voor ons, de kijkers.

Zet je schrap voor een overdaad aan glimmertjes en tourbillons!

6 likes

Hij matcht wel goed met het interieur van Jacob’s kantoor!

Knap dat ze zo veel techniek in die 520k versie hebben gekregen, maar zo’n prijs zie je er niet aan af. Ik vind hem qua model erg in de buurt van een Urwerk komen.

2 likes

Ik kijk elke vlog van deze man…
Erg grappig altijd.
Over smaak valt uiteraard niet te twisten…
De horloges in de koffers vind ik het uiterlijk van kermismeuk hebben.
De techniek in hun paradepaardjes is wel gaaf en natuurlijk anders dan anders (ook een kunst)
De prijs is moeilijk te verantwoorden denk ik maar daar kijk ik maat even niet naar…

3 likes

Leuke video ook om zo’n winkel even van binnen tezien
Bedankt voor het delen :grinning:

1 like

Super mooie horloges. Ik wou dat ik zijn collectie had.:laughing:

1 like

Kan jij niet zo’n shoppingspree video maken van Invicta jij kent die eigenaar tog ook :yum:

1 like

Wat doe je als je veel en veel, ja afschuwelijk veel meer geld dan smaak hebt?

Hier het antwoord! Go to Jacob the Jeweller.

Ik meende trouwens dat die ouwe boef jaren de nor in moest wegens het tillen van de USA fiscus…

3 likes

De echte topstukken daargelaten, verbaas ik mij er over dat die (kermis) collectie van vorig jaar zo groot is en blijkbaar niet meer in een winkel mag liggen.
Echt een modeartikel dus, ergens tussen de 10 en 60k ervoor vragen en veelal quartz uurwerken.

In dit geval 50% korting en Michael koopt er een paar, maar wat doen ze met de rest?
Je wilt natuurlijk niet met een Jacob&Co van afgelopen jaar gezien worden…

Die eerste 5 horloges die hij inkoopt…misschien wel een Jacob (van 2700 dollar met korting), maar daar wordt je toch treurig van als dat je geschenk is na een jaar hard werken?..

Fixed that for you :smirk:

1 like

Ik ga niet met je liegen ik vind die double giro Tourbillon wel wat hebben :see_no_evil:

Verder vind ik de Astronomia of de Opera of the Godfather Jacob & Co horloges niet specifiek mooi of zo maar ik vind het geheel wel een horologisch hoogstandje en een vorm van kunst. Toch wel respect voor de complexiteit van de uurwerken die Jacob & Co maakt.

Dat gezegd te hebben vind ik de ‘oude’ collectie in het filmpje ronduit spuuglelijk.

3 likes

In een vorige aflevering koopt hij in een andere winkel een zooi horloges van heel ander niveau…
Ook voor zijn medewerkers.
De man is zeker niet gierig kan ik je zeggen.
Maar ik ben het geheel met je eens dat ik van geen enkel horloge uit deze selectie blij zou worden.

Nee maar in dat filmpje gaat hij nog voor ‘klassieke’ merken (zelfs een non-horloge-liefhebber kan een datejust waarderen: is immers nog vrij allround te dragen mits in neutrale kleur). In dit filmpje oogt het motief gewoon ordinair: ‘als de naam maar Jacob is’–> felle kleuren, veel bling, gekke pasvorm en grote kast.

1 like

Iemand die ik ken heeft twee Jacob en CO’s en kreeg vette korting bij een contante betaling dus dat verbaast me niet :rofl:

2 likes

https://www.nydailynews.com/news/world/jacob-jeweler-sentenced-30-months-prison-drug-case-article-1.293499

gevonden!

2 likes

Oud nieuws.

Uiteindelijk is het gewoon een erg goed in scène gezet reclame filmpje, waarbij de meeste van ons niet tot de doelgroep behoren.

1 like