Michiel23

Horloge gekocht van @Michiel23 en zag dat er nog geen ervaringen topic over hem was. Bij deze.

Ik had Michiel23 al eens benaderd over een King Seiko en ineens kreeg ik een berichtje of ik nog interesse had. De volgende dag vanuit verre Limburg al in mn handjes.

Snel, bomproef verpakt en een prettig gesprek.
Aanrader.

1 like

Via het forum een mooie vintage GS van Michiel @Michiel23 overgenomen, en dat was een super ervaring: Vriendelijke communicatie, zeer snelle verzending - wat wil je meer? … Nou misschien dat PostNL het pakje dan ook binnen enkele dagen bezorgt … in dit geval moesten we 1,5 wk wachten maar ook gedurende dit proces steeds vriendelijk contact gehouden. Uiteindelijk is het horloge netjes bezorgd en kan ik er nu van gaan genieten!

Tot een volgende keer Michiel!

Groet, Matthijs

1 like

Een Grand Seiko buckle overgenomen van @Michiel23

Zijn vraagprijs was redelijk dus we hadden snel een deal. Verzending was ook snel en doordat ik de vraagprijs had geboden nam Michiel zelfs de verzendkosten voor zijn rekening. Super netjes :ok_hand:

Alles was netjes verpakt, communicatie verliep prettig dus ik kan alleen maar positief zijn!

1 like

Een identieke ervaring met @Michiel23 als @L30N. Knap horloge (GS), vlotte en duidelijke communicatie, verzorgde verpakking. Helemaal zoals het moet dus.

Pieter

2 likes

Goede ervaring met Michiel achter de rug. Twee bandjes verkocht, snelle en duidelijk communicatie. Veel plezier ermee nog! @Michiel23

1 like

Mooie Deal met @Michiel23 gemaakt!

Vlot, probleemloos, gewoon TOP!

Merci😊

1 like

Leuke deal gemaakt met Michiel!

Snelle communicatie, snel verzonden, bomproef ingepakt. Een dikke 10 :muscle:

1 like

@Michiel23 heeft een horloge van me over genomen. Alles keurig en op tijd geregeld, heerlijk als iemand zijn afspraken gewoon nakomt. :+1:t2:

2 likes

Vandaag een leuke deal gemaakt met @Michiel23 aka Michiel :wink: betrouwbaar forum lid die zijn afspraken netjes nakomt, allebei tevreden zoals het moet zijn :grin: zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:t2:

1 like

Afgelopen weekend een horloge verkocht aan @Michiel23.
Prettig persoon om zaken mee te doen, hij bied realistisch en komt zijn afspraken na.

1 like