Recent een Seiko 5 aan @MichielBE verkocht. Het was een hele soepele transactie en de deal was snel gemaakt. Michiel is een fijne kerel om zaken mee te doen, absoluut een aanrader!
Deze week heb ik een horloge overgenomen van @MichielBE Na prettige communicatie en zeer vlotte afhandeling kwam het horloge in zeer goede staat, prima verpakt bij me aan. Precies zoals je wilt van een HF deal dus Aanrader!
Een zomerse Boldr Venture van Michiel - @MichielBE - overgenomen. Een mooi horloge voor een aardige prijs.
Vanwege een storing bij de Belgische post heeft Michiel nog veel werk gehad om het pakket daadwerkelijk bij mij bezorgd te krijgen. Een attente actie. Dank!
Kortom, een zeer tevreden stemmende aankoop bij een liefhebber die verder denkt en handelt dan zijn eigen voordeur.
Met veel gemak, snelle levering en goede communicatie heb ik een Seiko SNXS73 overgenomen van MichielBE. Kan handelen met hem van harte aanbevelen!
Vandaag een prachtige Vario Empire GMT ontvangen van @MichielBE. Het horloge was zeer goed verpakt en het contact met Michiel verliep prettig. Ik zou zonder twijfel weer een horloge van hem overnemen! Dank Michiel!