Bidle
1
Ik zag het horloge van Micjam om zijn pols en gelijk zoeken, zoeken en nog eens zoeken.
Uiteindelijk toch gewoon het horloge van Micjam mogen overnemen compleet met doos. Het was allemaal zeer zorgvuldig ingepakt!! Kortom helemaal goed!!
(tu)
Nogmaals bedankt en de foto’s komen er al aan. Kon het niet laten om er meteen foto’s van te maken.
Vandaag de Seiko overgenomen. Niks gelogen, ding is echt nieuw. Voel me bijna bezwaard om m te dragen
Bedankt voor de flexibiliteit, het was kort maar krachtig 
Glenn
3
Heb recentelijk zijn Seiko 6309 overgenomen. Het horloge was helemaal zoals beschreven. 
Bedankt voor het strakke duikertje en je vertrouwen! (tu)
gr. Glenn
Leuke reactie op een zoekertje, snel tot een deal gekomen.
(tu)
mcfr
5
Vandaag een levering van Micjam binnen gekregen. Goed verpakt, fijn contact.
Super verkoper.
Rolex Gmt van john gekocht, keurige klok zoals beschreven en een nette afhandeling.
Thanks en tot de volgende x
Groetjes Hakan
Vlot en netjes afgeleverd. (tu)
Recentelijk horloge verkocht aan @micjam , vlotte betaling/communicatie en alles was snel geregeld!
Afgelopen week een horloge verkocht aan @micjam. Alles snel en soepel verlopen.
marcoa
11
Horloge overgenomen van @micjam, goede deal en lekker bomproof verpakt zoals gevraagd, lekker vlot afgehandeld!
1 like
Marck
12
Seiko Sumo overgenomen van @micjam, alles super verlopen en duidelijk gecommuniceerd. Nogmaals dank @micjam, ik draag hem met heel veel plezier!
1 like
Stijn.E
13
Een leuke Casio verkocht aan @micjam
communicatie was vlot en geld was gelijk overgemaakt. Zou ik gelijk weer zaken mee doen, veel draagplezier!
horloge verkocht aan @micjam deal was snel gemaakt en heeft het geld snel overgemaakt 
Kahan
15
Horloge verkocht aan @micjam. Deal snel gesloten en betaling snel binnen. Was helemaal super John, wellicht tot de volgende keer.
1 like
RTM94
16
Een horloge verkocht aan @micjam Snelle en goede afhandeling. Aanrader om zaken mee te doen! 
RTM94
17
Wederom goede zaken gedaan met @micjam 
Hierbij ook een dikke duim voor @micjam 
Prettig contact en vlotte afwikkeling, aanrader