Mick de Boer

Via deze weg wil ik Mick bedanken voor de snelle deal voor een mooie Seiko diver, en tevens mijn eerste vintage horlogeā€¦
Aanrader, prettig zaken doen :thumbsup:

2 likes

Ik heb goede zaken gedaan met Mick de boer, hij heeft snel betaald en is duidelijk in hoe hij zaken verstuurd wil hebben, en alles is gladjes verlopen, ik wens hem dan ook veel plezier met zijn nieuwe aanwinst :ok_hand:

1 like

Ik heb van Mick een leuke Seiko overgenomen. Fijn zaken met hem gedaan. Horloge was netjes verpakt verzonden. Nog bedankt @mick_de_Boer.

1 like

Ook hier een tijdje terug een prettige deal met hem gehad. Vlotte communicatie en dito betaling, alles naar tevredenheid verlopen! Zou zo weer zaken met @mick_de_Boer doen :thumbsup:

1 like

Ook hier een prettige ervaring met Mick. Komt zijn afspraken keurig na. Tot een volgende keer!

1 like

Mick heeft heel sportief zijn verkoop topic aangepast nadat ie door zijn verkoper op het verkeerde been was gezet. Respect hiervoor :+1:

3 likes

Zeer netjes inderdaadā€¦kudos :+1:

2 likes

Zojuist de Squale in ontvangst genomen. Snel en vlot geregeld. Goed verpakt. Absolute aanrader. Tot een volgende keer @mick_de_Boer

1 like