Mick65

Een horloge verkocht aan @mick65. Communicatie was uitstekend. Betaling vrijwel direct en geen gezeur en gedoe.

Bedankt voor deze transactie!

1 like

Zojuist een horloge verkocht aan @mick65.
Prettige en snelle communicatie met zo mogelijk nog een snellere afhandeling, helemaal in orde.

Een aanrader! :+1:

1 like

Ik kocht de Seiko Pogue van Mick. Voldeed volledig aan de omschrijving. Snelle deal, nette prijs, goede communicatie. Daar kan je zaken mee doen.
Aanbeveler!

1 like

Horloge verkocht aan Michael, fijne communicatie en snelle betaling. Bedankt en tot ziens! :+1:t3:

1 like

Gisteren de Bulova Lunar Pilot van Mick binnengekregen, keurig verpakt en aangetekend verzonden dus in topstaat ontvangen. Prettige communicatie en heldere afspraken, kortom echt HF waardig!

1 like

De Seiko SNJ023P2 van Mick overgenomen. Op gaan halen en leuk gebabbeld over horloges en fietsen. Horloge precies in de staat waarin beschreven en prettig contact.

1 like

Leuke ruildeal met @mick65 gehad. Aanrader!

1 like

Ook hier een fijne deal met @mick65 , aardige vent en kan leuk over zijn hobby (horloges) praten. Tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Horloge geruild met @mick65. Prima kerel, vlot zaken gedaan. En ondanks Corona het horloge, prima verpakt en in goed staat, een dag later in bezit en om de pols.
Bedankt Michael!

1 like

Fijne Deal gemaakt met @mick65. Vlotte communicatie en uiterst snelle betaling. Anytime again!:+1:

1 like

Het is inmiddels een week of 2 terug dat ik een deal overeen ben gekomen met @mick65. Communicatie en verzending liepen soepel en vlot. Horloge kwam ook goed verpakt en zoals omschreven binnen.

1 like

Vlotte deal met @mick65, vlotte betaling, aangenaam contact :+1:

1 like

Seiko Alpinist verkocht aan @mick65. Vlotte deal en snelle betaling.
Prima verlopen dus :+1:

1 like

TSAR verkocht aan Michael.

Uitermate sympathiek HF-lid, met een bijzonder goede smaak voor wat betreft auto’s.
Graag tot ziens :+1:

1 like

Seiko Samurai horloge verkocht aan @mick65.
Prettige en snelle communicatie met een snellere afhandeling, helemaal in orde.
Bedankt voor deze aangename transactie.

1 like

Eerder deze week een uitvraag gedaan voor een Seiko SKA 289 ,de Big Boss met de witte dial.
Binnen het uur had ik al een reactie van @mick65 dat hij er een had die hij wel wilde verkopen.
Na wat heen en weer gemaild was de deal snel gemaakt.
Vanmorgen via de post bomproef verpakt ontvangen.
Een prachtig horloge in uitmuntende staat. Ben hier heel erg blij mee.
Met @mick65 vlekkeloos zaken gedaan ! Aanrader.

1 like

Recent heb ik een (razendsnelle) deal gemaakt met @mick65.

Duidelijke en snelle communicatie via HF, het geld stond al op mijn rekening voor ik er erg in had. Prima verlopen transactie en zeker een aanrader!

1 like

Fijne snelle deal met @mick65. Duidelijke afspraken, vlotte betaling en gewoon een hele fijne kerel om zaken mee te doen, ook gezellig even over horloges gekletst. Aanwinst voor het forum :ok_hand:

1 like