Er is een nieuwe Farer
En gelijk maar een plaatje van mijn Farer
Ben fan, enkel koopverbod
Zelf geen ervaring, maar wel paar reviews:
Hier ook, opgelegd door de vrouw
Ik vind de paarse toch echt een beter hoofdstuk. Ook de Erebus is naar mijn idee een superieure zwarte Farer
Ik zag dit vandaag ook langskomen. Vooral de witte variant vind ik goed in elkaar steken vanwege het gebruik van het blanke metaal van de bezel voor de blokdeling. Op de witte plaat komen ook de harde kleuraccent en veel beter tot hun recht. De andere bezels blijven voor mij teveel hangen in gedecoreerd metaal. De boude kleurversies zijn wel leuk natuurlijk.
Ik heb een Polar White van de allereerste versies. Een erg leuk, lekker grafisch model. Erg dun voor een diver en de afwerking is behoorlijk goed, zeker voor de prijs. Ik hoor ook eigenlijk alleen maar goede dingen. Op WUS zitten diverse eigenaren, enkelen hebben enkele versies gehad. In mijn geval was het mijn eerste diver en ik vrees dat het alleen om die reden geen blijver is. De stijl met erg aanwezige hard zwarte bezel aardt niet helemaal. Voor de typische koper lijkt me dit totaal geen probleem. Ook het vermelden waard: ik bemerkte een probleem met mijn eerste horloge, mogelijk in transit ontstaan. Ik meldde het en had nog een nieuwe voordat ik mijn eerst ontvangen exemplaar had teruggestuurd. Uitstekende service!
Ik heb de blauwe Henry Archer gisteren besteld en die komt morgen al binnen. Zal mijn eerste indruk delen. Ben heel erg benieuwd
Zojuist de Henry Archer binnen gekregen. Snel wat foto’s gemaakt buiten maar zal morgen wat aanvullende foto’s posten bij beter licht.
Mijn eerste indruk is echt heel goed. Zowel de band als de kast zijn zeer mooi gepolijst en voelen bijzonder degelijk aan. Geen scherpe randen aan de clasp of kast van het horloge. De bijna azur blauwe kleur van de dial heb ik niet eerder gezien en ziet indrukwekkend uit, ik kan niet wachten tot de zon gaat schijnen.
Ik ben zelf overstag gegaan vanwege het specifieke design (weer is wat anders), de kleur van de dial en de specificaties. (Mooie platter duiker (200m), Saffier met AR en een degelijk uurwerk. Wat mij betreft dubbel en dik waard en een aanrader.
Haha your welcome!
Prachtige horloges.
Veel plezier ermee en bedankt voor het delen van de foto’s.
Lekker topic dit! Dank voor het delen
Die is wel lekker hè. Must resist