Deze had je gezien? Microbrand only - 2068 van Royce
Ik stoor me er niet zo aan, maar zo vaak draag ik 'm ook weer niet. Als je er over twijfelt, denk ik dat je inderdaad wel de juiste beslissing hebt genomen.
Mooi, lekker horloge hoor.
Net wat anders, mooie specs en leuke prijs.
Mooi! Ook met stalen band zag ik.
Eigenlijk prima, is een zeer fijn horloge om te dragen, damascus is aanwezig maar niet te aanwezig. Zit ook momenteel een beetje in een overgangsfase, mijn sporthorloges blijven in de kluis en mijn voorkeur gaat momenteel uit naar dit soort van horloges. Heb ook net gezien dat er een nieuw soort horloge in de Wise catalogus is opgenomen, iets duurder maar ook wel leuk. Weet nog niet welke richting ik uit ga gaan.
Ja, ook gezien, maar vind het een tikkeltje over the top. Lijkt redelijk groot (maar ken de specs niet).
Ik heb al een horloge dat bijna recht eindigt, en dat gaat een beetje zweven. Daar heb je met een steviger pols minder last van denk ik, maar ik zou dat effect in het dragen niet meer willen benadrukken. Voor mij het het design minstens zo sterke geweest als de lugs wel naar beneden zouden steken.
40mm, inderdaad vrij groot voor dit soort horloge. Leuke aan Wise is wel dat ze op het pakket een waarde zetten van 300$ dus moet je minder invoertaksen betalen.
Stuitte per toeval op Orion Watches. Leek me een leuke om te delen. Release over 2 dagen
Maar ook in deze kleuren reeds verkrijgbaar:
Dat zijn echt kleine kunstwerkjes, die hij maakt.
Best fraai. Behoorlijk aan de prijs wel in vergelijking met andere microbrands en deze specs. Zoals bv Traska.
Gaaf horloge dit. Mooie wijzerset ook.
Zoals gebruikelijk bij Orion, ga ik er niet direct van kwijlen, maar ik vind dit model redelijk een eigen smoel hebben en in rood en donker parelmoer werkt het behoorlijk goed. Het is enige jaren geleden dat de brand breder aandacht oogstte. Ik houd ze eigenlijk niet in de gaten.
Mee eens.
Overigens, zijn dat nu gebogen gepolijste facetten op de y-links? Zo lijkt het wel, en dat is toch niet weer anders en wel leuk. De vraag is, waar komt de prijs vandaan? Ik heb de componenten niet gecheckt.
De kleuren en vorm vind ik geslaagd. Lekker fris. De cijfers zijn heel erg niet mijn ding.
De Lander IV gmt is inderdaad
De blauwe wijzerplaat is helemaal
Ik zou ook voor de gewone uitvoering kiezen