Microbrand only (Deel 1)

Mooi specs en redelijk geprijsd.
Copyright Peter Kotsa.

6 likes

Ze zijn behoorlijk snel daar in Denemarken

Heb nu geen tijd om hem uit de stickers te halen. Maar ziet er goed uit en voelt zeer solide

10 likes

Ja mooi ding wel :grin:
Kast sluit mooi aan op de band, lume is goed, wijzerplaat redelijk uniek, mooie sluiting met on the fly adjust. Band is comfortabel. What’s not to like.

Ik word veel te hebberig van al die Microbrands

9 likes

Mooi hoor veel plezier ermee. Meer fotos graag!

Prachtig apparaat je Akva! :ok_hand:

Ik heb mijn Vesterhav gisteren ontvangen. Voor de prijs echt een supermooi afgewerkt horloge. Gisteravond even kort uit de verpakking gehaald maar direct twijfel over de maat. Zonet na werk opnieuw gepakt maar helaas vind ik het horloge te groot voor mijn pols voor een dergelijk model. Deze gaat direct retour jammer genoeg.

Een ‘dressy sporthorloge’ moet voor mij echt 37 a 38mm zijn. Ach ja, dan weet ik dat nu ook weer zeker.

Toch wat plaatjes voor de sfeer. Mooi is ie zeker.

12 likes

Jammer!

Traska Commuter wellicht?

3 likes

Mooi blauw exemplaar.
Wat zijn de afmetingen dan ?

1 like

Ja, vind ik ook. Ik ga het allemaal eens goed laten bezinken. Mijn Citizen Chronomaster die ik eind 2023 kocht krijgt momenteel eigenlijk alle draagtijd. Misschien moet ik het even wat tijd geven en een ‘gelijkwaardig’ horloge naast de Chronomaster nemen? :thinking:

Hij is inderdaad heel mooi. Maat is 40mm kast met 20mm lugbreedte. Op papier helemaal niet te groot, maar als je eenmaal aan 37mm gewend bent…

Als je interesse hebt, dan mag ie ook jouw kant op hoor :wink:

1 like

Moet me even inlezen in de merk en specificaties.

1 like

Ah dat is jammer man. Hij is wel mooi en lekker dun wat eea goed maakt maar ik snap je punt

1 like

Das jammer. Mooi horloge, maar op de foto’s net een tikje te groot. De sluiting is ook best fors. Wat is je polsomtrek?

1 like

Zo’n 19cm in omtrek

Die sluiting lijkt ook anders. Stuk breder en dikker
Is dat een oudere variant?

Het is hun nieuwste model dus dat lijkt me niet

Oh, dan had ik, met die specs, dit uitzicht zeker niet verwacht.
Ik was er ook naar aan het kijken, maar met mijn 17.5cm polsomtrek ga ik dan maar skippen.

1 like

Nee vreemd.

Je mag altijd mijn akva wel even passen om te zien of je dat iets vindt

1 like

Het is zo afhankelijk van het horloge. Neem als voorbeeld deze Citizen met 42mm, die zit me als gegoten :innocent:

5 likes

Misschien de spiegelcheck eens doen? Vanop een kleine afstand ziet het er vaak ook beter uit dan zo dichtbij.

2 likes

Van afstand ziet er anders uit ja. De Vesterhav misstaat ook zeker niet. Gewoon te groot voor mijn gevoel, en dan is het snel over met de pret

Jammer man… dan idd de moeilijke maar beste keuze maken en op zoek naar een 38mm alternatief.

1 like