Microbrand only (Deel 1)

Nezumi Aviera GMT. 40mm × 13,5mm incl gebold saffier. Miyota 9075. 200m WR.

23 likes

Leuk merk is dat!

Ze hebben vandaag een limited (150) van een ander model op de markt gebracht.

Heb er lang over getwijfeld, maar ik heb de Lorier Astra in bestelling staan. Dus ik sla hem over.

11 likes

12 likes

Peren Regia X

11 likes

De kickstarter van Ubiq Dual is open. Zojuist de Seaset gebacked.

12 likes

:+1:

Frisse kleurtjes

2 likes

Heel mooi, behalve die indices. Dat stoot me wat af. Lijkt op honey loops

1 like

7 likes

Maar dat is nou net origineel en eens buiten de gebaande paden… :wink:

2 likes

Praesidus Rec Spec. 38mm x 11,8mm. Seiko NH36. $295,-.

1 like

Inderdaad. Maar toch… Misschien valt het in het echt beter mee.:man_shrugging:t2:

Leuk merk, leuke chrono! Wie wil er nu nog een MoonSwatch Mercury, als je deze voor hetzelfde soort geld kunt doen…?

Ik denk dat ik gewoon ga toegeven aan de impulsdinges. Iemand mijn Mission to the Moon overnemen? :wink:

7 likes

Ja heb hem vanaf maart 2022 en bevalt prima op HF overgenomen paar maanden oud destijds.
Ze zijn in quartz en mechanisch met verschillende wijzerplaat kleuren
En ik vond de gele wijzerplaat wel lekker opvallend en dat vind ik nog hoor die van mij is quartz.

8 likes

Gratis metalen band voor de eerste 200 kopers.

5 likes

Benieuwd of je nog voor deze Wise bent gegaan of niet? Voor mij de Thai Limited Editie incoming!

4 likes

Gestart via Kickstarter: Namica Okami

Namica Okami Kurayami

9 likes

38,5mm x 10mm. Miyota 9039. €459,-.

11 likes

Toch spijt dat ik deze gemist heb. Ik was nog op zoek naar een quartz chrono en deze voldoet aan veel wensen. Nu dus aan het twijfelen of ik moet wachten totdat er limiteds te koop gaan komen, of toch voor een niet limited Tonnerre te gaan.

1 like

Satori: 41mm x 11,5mm. 100m WR. 265 GBP middels Kickstarter gedurende eerste 24 uur…

3 likes