Heel mooi, behalve die indices. Dat stoot me wat af. Lijkt op honey loops
Maar dat is nou net origineel en eens buiten de gebaande paden… ![]()
Inderdaad. Maar toch… Misschien valt het in het echt beter mee.![]()
Leuk merk, leuke chrono! Wie wil er nu nog een MoonSwatch Mercury, als je deze voor hetzelfde soort geld kunt doen…?
Ik denk dat ik gewoon ga toegeven aan de impulsdinges. Iemand mijn Mission to the Moon overnemen? ![]()
Ja heb hem vanaf maart 2022 en bevalt prima op HF overgenomen paar maanden oud destijds.
Ze zijn in quartz en mechanisch met verschillende wijzerplaat kleuren
En ik vond de gele wijzerplaat wel lekker opvallend en dat vind ik nog hoor die van mij is quartz.
Gestart via Kickstarter: Namica Okami

Toch spijt dat ik deze gemist heb. Ik was nog op zoek naar een quartz chrono en deze voldoet aan veel wensen. Nu dus aan het twijfelen of ik moet wachten totdat er limiteds te koop gaan komen, of toch voor een niet limited Tonnerre te gaan.
Zo, kast geanodiseerd.
De dial wordt satijn of gebrand…
Er komen andere wijzers, plus seconde.
Ik denk dat ik voor de satijnen dial (met logo’s )ga, nog ff denken!
Ik heb 'm al voorbij zien komen, maar ik heb de trekker overgehaald en vandaag binnen gekregen.
De Nezumi Tonnere TQ2S.602 Limited. Prachtige kleuren en leuke details. Zo is Tonnere Frans voor thunder, en kun je dmv de telemetre meten hoever onweer van je vandaan is (+/-1km per 3 seconden).
Mooi verpakt en precies op maat!
Heel erg gaaf horloge!! De bracelet, de kleuren, gefeliciteerd
!
Jaaaa. Wrijf het er maar in.
Heel leuk horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Maar moest je er ooit van af willen ![]()
Mooi, fris horloge! Gefeli. Veel genoegen toegewenst aan de pols.
Prijs lijkt redelijk. Toch?
Of een About Vintage?
Ook leuke horloges. Zeker de Racing Chrono. Maar ik wou voor een chrono weer een iets kleurrijker, speelser uiterlijk. De standaard Tonnerre vind ik wel een kanshebber, maar de limited springt er nog meer uit.