Zo, kast geanodiseerd.
De dial wordt satijn of gebrand…
Er komen andere wijzers, plus seconde.
Ik denk dat ik voor de satijnen dial (met logo’s )ga, nog ff denken!
Zo, kast geanodiseerd.
De dial wordt satijn of gebrand…
Ik heb 'm al voorbij zien komen, maar ik heb de trekker overgehaald en vandaag binnen gekregen.
De Nezumi Tonnere TQ2S.602 Limited. Prachtige kleuren en leuke details. Zo is Tonnere Frans voor thunder, en kun je dmv de telemetre meten hoever onweer van je vandaan is (+/-1km per 3 seconden).
Mooi verpakt en precies op maat!
Heel erg gaaf horloge!! De bracelet, de kleuren, gefeliciteerd !
Jaaaa. Wrijf het er maar in.
Heel leuk horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Maar moest je er ooit van af willen
Mooi, fris horloge! Gefeli. Veel genoegen toegewenst aan de pols.
Prijs lijkt redelijk. Toch?
Of een About Vintage?
Ook leuke horloges. Zeker de Racing Chrono. Maar ik wou voor een chrono weer een iets kleurrijker, speelser uiterlijk. De standaard Tonnerre vind ik wel een kanshebber, maar de limited springt er nog meer uit.
Sinds kort in mijn collectie.
Deze fraaie Vario Empire Chronograaf.
Prachtig afgewerkt en prima voor smalle polsjes als de mijne.
Echt mooi! Hoe is de hoogte?
Die band lijkt mij ook netjes zeg!
Weet iemand hier een leuke optie voor iemand die een horloge met een kast van 38 a 39mm zoekt, met een zwarte wijzerplaat? Geen duiker of chrono. Qua stijl een beetje zoals een Sinn 556 of een Rolex Explorer.
Een nieuwe representor met een Lapis Lazuli wijzerplaat van @Brunmontagne. Kijk eens naar de kast van de representors en zoek in welk merk je zo’n kast kunt vinden, dat maakt hem, naast ook de QR band zo bijzonder. En echt Dutch design , welliswaar door een 1/2 Fries, maar dat mag de pret niet drukken
.
edit: ook de bezels zijn verwisselbaar, zo nu ook Pascal blij
Vergeet de verwisselbare bezel niet he!
Fijn iig om je enthousiasme te lezen, thanks!
Traska is leuk:
Binnen! Hij is gaaf!
Zit nu alweer met een schuin oog naar de panda te kijken, en ik hou niet eens van chono’s.
Wow gefeliciteerd en heel veel (draag)plezier gewenst
.
En naar welke panda zit je te kijken ?