Microbrand only (Deel 1)

Nou, gewoon de gewone :wink:

Die gele van jou vind ik zeker ook tof, maar die hebben ze niet op voorraad (in gewoon quartz).

4 likes

Nou suc6 met de zoektocht en veel plezier met de Hagelnieuwe Hoffman :star_struck: :+1: :+1:

1 like

Schitterende Vario!:heart_eyes::pray:t3:
Ivan en z’n vrouw creëren mooie horloges! :hugs:
Ik draag nu al bijna 4 maanden 24/7 hun 1945 D12.

Fotootje misschien :wink:

12 likes

Østersøen Himmelblå
Østersøen Arctic Hvid
Østersøen Havgrøn
Østersøen Havblå

7 likes
2 likes

Welk merk is dit ?
Leuk horloge :+1:

Dit is de Vario 1945 D12
38mm
L2L 45mm
10,5 mm dik
WR 10 bar ( + schroefkroon )
Miyota 82S5 uurwerk
Saffier (coated)

2 likes

image

6 likes

Goedemorgen Iedereen.

10 likes

Less is more!

1 like

Ja. Die zijn ook geweldig. Maar de grootte is net op het randje voor mij. 38mm staat beter.

Ofwel moet ik maar wat gewichten gaan heffen.

Ik vind dit ook een mooi merk

Maar circa €1500 is te duur

2 likes

Prachtige Vario met die small seconds.
Ook geinig die 2 kleuren lume

1 like

Deze of

Blauw is wat safe. Rood lekker uitgesproken en minder te combineren?

9 likes

Blijft een beauty :ok_hand:

1 like

Een geheime liefde van mij. Staat hoog in mijn top 10.

1 like

Eind vorig jaar de Galo Novo van de Kickstarter binnen gekregen.

Voor de uiteindelijke prijs is het best een goed ding. Op het ontwerp, de specs en de afwerking valt niks af te dingen. Mooie bolle gebrushde kast met een gepolijste bezzel. De grote minimalistische wijzerplaat zet het koperkleurige middendeel centraal met een metallic shine. Het geheel maakt een vrolijk zomers drie-handertje dat zich eindeloos laat combineren met verschillende bandjes.

Maar… ondanks dat ik het in alle opzichten een prima horloge vind, voel er geen enkele emotionele connectie mee. Heb nog geen één keer de behoefte gehad om 'm en dag te dragen. Deze gaat binnenkort het blauw in dus. :grimacing:

10 likes

Ik ken dat. Probeer ook altijd goed in te schatten of een horloge een blijver is. Alleen mooi is niet meer goed genoeg.

Als ik een horloge koppel aan een gebeurtenis of bijzonder moment in mijn leven helpt dat erg mee.

De HFLE 2022 heb ik mede-mogelijk gemaakt, dus die gaat nooit weg. En mijn BB58 heb ik gekocht toen hij uitkwam. Mijn dochter was toen net geboren en ik had een studie afgerond. Die gaat zeker niet meer weg.

Maar er zijn maar weinig horloges waar ik echt een dikke vette klik mee heb. Maakt het voor de portemonnee wel beter, maar ik moet echt vaak een impulsieve koop onderdrukken. Heb ik bij dit model ook gedaan haha.

2 likes