Heel leuk horloge. Toffe wijzers
Staat goed op die MN, maar de band mag er ook wezen.
Ja die band is verder prima, mis alleen die snel verstelling . Bij warm weer is mijn pols gelijk een stuk dikker.
En daar heb je met die MN geen last van.
#metoo.
Een buitengewoon ontwerp, waar ik veel sympathie voor heb, zelfs als ik rationeel moet passeren, want het is m’n ding niet echt.
Iemand hier ervaring met dit stuk ontwerpgenie (of het merk Estonia 1918)? In het internationale heb ik er positieve dingen over gehoord, maar het is toch bovenal deze Arhitekt die blijft fascineren. Doe kast is een klein fenomeen. Of het ook echt goed draagt en past op een bescheiden pols… Er zou een lichtjes geupdate versie aan moeten komen. Ik zag vooralsnog een plaatje van een zwarte wijzerplaat als een vinyl LP. Dat leek redelijk sympathiek ook. Net iets speelser dan de satijnen vlakken van het origineel. Maar verder nog niets vernomen. Voor wie het belangrijk vindt: Estonia 1918 belooft zaratsu afwerking.
Het is ook niet per se mijn ding, normaliter val ik meer op retro-achtige horloges, en een kleurtje/textuurtje op de wijzerplaat wordt ook nog wel gewaardeerd. Met name de dikte van de kast vond ik bij deze Arken nog wel een twijfelpunt. Maar in praktijk draagt-ie prima. En er zit een aardige scheut VC Dualtime Overseas in het ontwerp, en laat ik dat nou een heel gaaf (en onbereikbaar) horloge vinden.
Maar het is vooral het uurwerk waar de merkeigenaar zijn best op heeft gedaan. Als het ooit stuk gaat of geserviced moet worden, vermoed ik dat niet snel ergens terechtkan, maar het functioneert tot dusver perfect en lijkt niet of nauwelijks afwijking te hebben.
Ziet er niet verkeerd uit !
Iemand al bekend hiermee qua merk?
Hoe draagt zo’n gele plaat? Combineert het een beetje met je kleding? Ik heb weer eens een herspenspinsel. Mogelijk komt er een geel horloge hier.
Zijn er meer leden met een Heron Marinor incoming?
Ik word wel enthousiast door een review als deze! ![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik m nog niet om heb gehad. ![]()
Is dit niet jouw pols?
Ja voor de foto ff , eigenlijk is het horloge voor de vakantie gekocht. ![]()
Hé, waar trek jij deze nou opeens vandaan? (ik wist dat er wat aan zou komen, maar deze had ik nog niet gezien)