Ik ben al blij als men de moeite neemt om wandcontactdozen récht te monteren…
@Gobert had je al in een duidelijke zin gezegd dat dat totaal logisch is bij echte schroeven. Maar nu maak je daar opnieuw een opmerking over in het NA topic van @SAT
Hopelijk kan dit filmpje je helpen.
Zeer informatief, dank je ![]()
![]()
![]()
Tuul watches. TUUL Watches
Binnenkort beschikbaar, Selita SW261-1 automaat, 100 meter WR. Afmetingen (zo te zien rond de 38-40mm) en prijs is nog niet bekend, kan ik niet vinden.
Groen, wit en zwarte wijzerplaat.

Leuk
Is er ook een afbeelding van het hele horloge/kast?
NaTUULijk niet, daarom zijn het teasers…
Sorry kon het niet laten
Nu nog een weekje geduld
ben benieuwd Charles.
Nu nog de wijzers uitzoeken…
Het wordt denkelijk een combi van de uur en minuut linksboven en seconde rechtsonder…
Of…
Zijn de uren wijzers niet erg aan de korte kant?
Zooo, een paar maandjes later dan oorspronkelijk verwacht is-ie daar dan eindelijk. Het aanzetten van de bandjes was ff een kleine nachtmerrie en heeft gelijk een flinke kras op de (titanium “anti-scratch treated”) kastbodem opgeleverd. Hoe de GMT-functie nou precies werkt, en of ik er ooit iets aan ga hebben, valt nog te bezien, maar al met een tof horloge dat comfortabel draagt en dankzij de module op de 9015 een paar leuke extra complicaties biedt, die ik nog niet in mijn collectie had. Blij mee!
Vindt zelf de wijzers et rechtsonder mooi staan . Past wat meer bij het robuuste van het horloge Charles.
De NA hier ook maar even showen ![]()
Past prima in mijn collectie van titanium duikers zonder datum.
Wel deze op een MN gezet niet dat er iets mis is met de titanium band maar MN draagt zo lekker. Vooral in de zomermaanden.
Zou het niet beter zijn om zwarte wijzers te gebruiken? Dit kan moeilijk leesbaar zijn.