Microbrand only (Deel 1)

Gaaf :ok_hand:

1 like

Photic staat voor 2025 op de rol, begreep ik. Binnenkort waarschijnlijk nog nieuws over de Munro.

1 like

38 x 10,2mm incl gebold saffier.

7 likes

Leuk merk! Met invoer nog wel aardig duur. Die band is wel heel gaaf!

Merci heeft uitverkoop trouwens! 40% op een paar modellen! Waaronder deze!

1 like

Ik vind ze juist nog best scherp qua prijs. Met een Sellita SW2XX uurwerk zijn andere merken/microbrands al snel 700-900 dollar.

Vervelender vind ik dat geen van de 5 dials écht in mijn straatje past…:wink:

Deze zal na btw ook op zoiets komen helaas.
De Bordeaux rooie is mooi zeg.

Ah ja dat is wel een prima uurwerk. Al moet ik zeggen dat mij dat nooit heel veel doet, het type uurwerk. Afmetingen vind ik belangrijker.

Met je opmerking over de kleuren ben ik het helemaal eens, ik heb er ook geen die mij echt pakt. Die witte, maar die vind ik net iets te faux lume. En dat textuurtje doet het hem voor mij ook niet.

1 like

495 dollar x 1,21 is beduidend minder en die 700-900 dollar moet dan ook nog x 1,21 uiteraard.

1 like

Helemaal eens. Het valt mij echter op na het zien van tientallen microbrand horloges. Daarom noem ik het. Ik ben ook meer dan tevreden met een Miyota én een scherpere prijsstelling.

2 likes

Ja maar om één of andere duistere reden pakt het altijd uit dat je 30 procent er bovenop betaalt in de praktijk ipv 21 :melting_face:

Ik had laatst geluk! Geen invoer of niets op een horloge van 499 dollar!

En via eBay kopen is vaak vooraf betalen, wel zo inzichtelijk.

Maar goed, je moet wel ruim rekenen. Dan valt het nooit tegen.

2 likes

Huh, ik dacht dat sinds 2-3 jaar altijd verplicht was om vooraf import te betalen, voordat een product überhaupt het land in mag (of dat de vervoerder het voorschiet)? Ik heb al heel lang geen Europeaan meer gehoord over geluk met de douane. Met uitzondering van pakketten met te lage opgegeven waarde natuurlijk. :joy:

Maar de berekening is inderdaad ??? Heb bij Artem een bandje besteld, kreeg van hun gratis verzending (twv ~30 euro bij DHL Express), dus €100 rond. Krijg ik van die leuke Duitsers de vraag om even €42 aan inklaring + BTW te betalen :melting_face: Stelletje oplichters.

1 like

Unlimited pre order op de Munro nu voor 1 week

2 likes

De Lorier Neptune V4

14 likes

12 likes

Mooi hoor! Is dat nou een nato of een tropic?

Het is een rubberen Nato van Zuludiver, ooit hier met wat geluk op het forum opgepikt. De Zuludiver Seaton, hij stond op deze pagina ter inspiratie: https://www.watchgecko.com/en-au/blogs/magazine/the-tudor-black-bay-58-straps

Ah, dus het antwoord was “ja” hahaha.

Geslaagde combinatie in ieder geval :heart:

1 like

Ja! :rofl:

25 likes