Microbrand only (Deel 1)

8 likes

Morgen gaat er weer een beperkt aantal Munro’s in verschillende kleurstellingen in de verkoop.

17 likes

De beschikbare modellen waren blijkbaar in 10 minuten uitverkocht :sweat_smile:

2 likes

Doet Tom Clemence goed! :ok_hand:

1 like

Benieuwd naar volgende stap. Volgens mij zou de Photic ook nog een nieuwe verkoopronde krijgen.

2 likes

Hoeveel stelde hij beschikbaar?

Geen idee.

Ik zag deze post nog van hem:

4 likes

3 likes

Was op tijd voor andere kleuren maar ik wilde alleen een zwarte, die was instant weg :upside_down_face:

Die vind ik zooooo mooi!

1 like

Ik ben tevreden eigenaar van een witte. Erg stijlvol bedraagt werkelijk fantastisch. Alleen de band had minder stijf gemoogd.

1 like

Iemand hier al bekend met Atelier Caradant? Ik ben gek op kaartmateriaal, dus dit past me wel. Desondanks vind ik het misschien ook teveel een novelty gehalte hebben in plaats van iets dat echt in horlogevorm moest bestaan. Leuk is vooral het gebruik van reliëf in de patronen en het merk doet ook andere dingen dan kaarten. Met een Miyota 9 en veel mogelijkheden tot maatwerk en redelijke afmetingen, afgezien in mijn optiek ietwat te hoge dikte voor een dress watch, is het ook geen volledige onzin. Wat denken jullie?

9 likes

Toevallig iemand die de Farquhar Synchro ook wil? Zouden dan de duo combo kunnen doen.

https://www.kickstarter.com/projects/farq/synchro-by-farquhar-watch-company

Pm mij dan even.

4 likes

Bestelling is gedaan :grin::+1: nu wachten tot november.

2 likes

Hoe lees je zoiets af. Ziet er wel cool uit

1 like

Centraal onderin het uur. Daarboven de minuten. Dus 12u48 oid.

2 likes
1 like

Het is een makkie Kahan.

2 likes

Jeetje, wel gaaf zeg.

Hij is binnen :smirk:

De nieuwe Zelos Nova 2 met Aventurine en CNC Guilloche dial!

27 likes