Microbrand only (Deel 1)

Ja, klopt, nu in elk geval wel, of dat in maart ook al zo was weet ik niet meer.

1 like

Niet verkeerd! WP misschien aan de drukke kant, maar de afmetingen, vorm van de kast en het uurwerk zijn mjam mjam!

1 like

Je zou het eigenlijk moeten weten, je hebt zelfs nog in het NA-voorsteltopic gereageerd een maand of 4 geleden :smile:

1 like

Ik blijf wel vaker hangen in dezelfde gedachte!

1 like

Ik ziet hier toch wel serieus over na te denken. @bnv heb jij ervaring met het bestellen via hun website? Ik zag dat de betaling alleen met PayPal kan.

En dat is een nadeel?

Weer een instantie die je moet koppelen aan je bankaccount. Ik had liever de optie creditcard gehad.

Bij PayPal kun je ook kiezen voor betalen met je creditcard, maar het is wel weer een extra stap idd. Wel zo gepiept overigens

2 likes

3 likes

Nieuwe Moonphase release van Maen. Verkrijgbaar vanaf 3 oktober voor €1.049 als pre order prijs.

MOVEMENT: Sellita SW280-1 Elaboré Grade

DIAMETER: 36 mm

THICKNESS: 9,8 mm - 11,35 Including crystal

LUG TO LUG HEIGHT: 44 mm

CASEBACK: Screwed

MATERIAL: 316L Stainless Steel

CRYSTAL: Box domed Sapphire Crystal with AR Coating

13 likes

8 likes

Oef. De renders zijn mooier dan de echte. Die glimmende bezel vloekt een beetje met de rest.

1 like

Oh jeetje. Ik vind de horloges van Maen er opzich altijd wel redelijk uitzien, maar hier hebben ze de plank compleet misgeslagen. Die lugs zien er niet uit, totaal niet in proportie. Die glimmende bezel past er niet bij en de dial zelf is qua opmaak nou ook niet echt je-van-het. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Bizar hè, terwijl die renders er echt ok uitzien. Mooie band en sluiting ook.

4 likes

Zo cool :sunglasses:

Maar van vooraf stoort de bezel

5 likes

16 likes

Wolbrook Skindiver in het grijs met roségouden accenten.

10 likes

Kast? GAAF
Bezel? Nee dank je
Dial? Nee dank je

Beetje onsamenhangend, geen geheel imo.

Voor het eerst dat ik een Maen helemaal niks vind

1 like

Mooie specs :ok_hand: ziet er mooi uit, maarrrrr de plaatsing van de maanfase :woozy_face:Dat haalt - voor mij - alle moois in één blik onderuit, helaas.

1 like