Nou, ik moet zeggen dat de renders ook niet best zijn. En dan druk ik dat zachtjes uit. Het is echt een plomp ding.
Dit vind ik ook een erg mooi model. De Tiefsee heb ik al een jaar of twee in het blauw en sinds een paar weken de gold kraft er bij. De NA moet ik nog schrijven….
Excuus voor de enorme vertraging. Nee, dat kan ik niet zeggen. Ik heb wel uitgebreide persoonlijke correspondentie met de eigenaar gehad. Ik voorzie geen problemen, tenzij iets aan de grens.
Dat is een slimme optie. Hoewel je nog steeds moet koppelen dan
Ik vind het vooral leuk dat die Duitsers dan het gevoel hebben een aantrekkelijke exotische naam erop geplakt te hebben, maar de horloges lijken ook niet al te mal
Ik had ook al even mail contact met hem gehad, maar de totaalprijs wordt mij toch iets te hoog ben ik bang. 70 dollar verzendkosten + btw en inklaringskosten gaan we toch snel richting de €700,-.
Dat begrijp ik. Daar zat ik eerder ook al mee.
De horloge’s worden dicht bij Oldenburg in noord duitsland geasssembleerd. In het dialect daar uit de regio betekent Vandaag Heute, hetzelfde als onze vandaag.
Exotisch is het niet maar ik vind het wel een leuke en passende merknaam voor een horloge.
Het zijn overigens twee sympathieke gasten (Malte en Tim). Op een evenement heb ik ze al eens gesproken en er stond een bezoekje aan hun kantoor met assemblagewerkplaats in Delmenhorst gepland maar dit kon door een lichamelijk ongemak bij mij vorige week helaas niet door gaan.
Ja, dat van hun lokale dialect wist ik eigenlijk wel. Op de een of andere manier vind ik het niet zo overkomen als een merknaam, waarschijnlijk omdat het zo basaal is in onze taal. Natuurlijk mag ieder daar het zijne over denken. In de rest van Duitsland is het ‘exotisch’, evenals elders. Ik weet niet hoe er daar over gedacht wordt, maar vermoed weinig problemen. Wise is mogelijk ook zo’n naam. Geen idee hoe dat is voor de Thai, maar er zijn er veel in Engelstalig gebied die er negatief over denken. Persoonlijk kan ik dat wel weer hebben, maar misschien omdat ik toch weer een stapje verder verwijderd ben. Als ik erover nadenk zou Today me mogelijk meer storen dan vandaag. Ik vraag me af wat Franstaligen denken over Le Jour!
Nieuwsgierig. Heeft iemand deze Heinrich in pre-order geplaatst. In Peter Kotsa’s beelden raakte ik direct overtuigd, maar het is aan de duurdere kant, en ik zou eigenlijk eens wat moeten verkopen als ik dit soort aankopen wil blijven doen. Misschien een belangrijkwe probleem: ik vind het een enorm goed geslaagd horloge. Eigenlijk lijkt alles te kloppen. Maar de styling, kleur en dikte zie ik mezelf misschien toch niet met voldoende regelmatig dragen. Ik vind niet dat ik horloges moet kopen voor de vitrinekast.
Wat voor moois heb je nog in je vitrine kast ?
SWC komt met een nieuw titanium horloge:
Komt waarschijnlijk in 8 verschillende kleurstellingen. 41mm x 10mm. SW200 uurwerk. Ca 500 dollar.
Zag het ook. Logo is een verbetering imo. Ben ook benieuwd naar de andere kleurstellingen. Heb daar nog niks over kunnen vinden…
Nee, dit is een eerste teaser. Zal snel volgen.
Tof horloge, leuke specs ook!
Ziet er goed uit!
Kende dit merk nog niet, leuk!
Ze maken grade 5 Ti horloges en mooie kasten zo te zien.
Heeft iemand hier ervaring met grade 5??
Ik lees tegenstrijdige verhalen over de krasbestendigheid t.o.v. 316L SS
Op een Squale Palombari. Is absoluut geweldig. Grade 2 is een no-go voor mij.