Nice!
Hoe vind je 'm krassen ten opzichte van je stalen opties??
Nice!
Hoe vind je 'm krassen ten opzichte van je stalen opties??
Ik vond het op de Squale echt super. Kleine oneffenheden ook makkelijk weg te werken met een nat schuursponsje.
Mijn ervaringen met staal zijn wat diverser. Ik vind bijvoorbeeld de kast van m’n Farer boterzacht maar van m’n IWC en m’n Speedy echt geweldig hard.
Ik zat eens te kijken, vind het mooie horloges maar dat logo…
Dit heb ik ook. Heb een seiko met een coating die bijna niet krast, en als hij al krast dan in de coating en niet door…
Bij mijn andere stalen bakken hoef ik er maar op te blazen of er zit een squiggly line. Bij gebrek aan een betere omschrijving.
Haha…twee subtiele, gebolde lijntjes met een kruisje erin? Echt?
Het is meer die Comic Sans.
Begrijp niet zo goed wat de Squale er mee te maken heeft. Dat heeft een hele duidelijke historische connotatie. Ik kan dat wel waarderen maar ieder het zijne.
Mij zit de naamsvermelding (logo?) niet in de weg.
Squale vind ik verwarrender voor het oog met die speelse plaatjes en wat boeit het dan of het geschiedenis heeft of niet. Het lettertype van SWC lijkt mij overigens ook een historische link te hebben. Comic sans is toch echt wat anders.
Ik zeg toch ook niet dat het horloge daarom heeft afgedaan? Ik vind het niet mooi. Maar jij haalt Squale erbij. Waarom?
Omdat het heel relevant is voor Squale omdat ze zijn begonnen als kastenmakers. En in het verleden zowel de horlogemaker als de kastenmaker op de dial werden gezet. En Squale (wat haai betekent in het Italiaans) in een haaitje. Wat ook nog toepasselijk is voor een duiker. Tja, als dat je grote weerstand is, mij heb je er niet mee.
Welke dan?
Gaan we schelden?
Even serieus: het is een fraai ontwerpje wel
Het is helemaal niet slecht, maar met Karl Leimon mis ik meestal iets dat me nou echt enthousiast maakt.
Volgens de reviews zeer goed in z’n soort, maar uiteindelijk toch ook iets waar je moet zoeken naar een goede reden ‘waarom dan deze?’
Bijzonder mooi tank in fijne kleine afmetingen. Heb een paar keer op het punt gestaan om er een te bestellen
Heel mooi. Bijna 40mm hoog. 20mm lugs. En lekker plat met een Ronda quartz. 350,- excl verzenden en import (vanuit Down Under).
Dit is Grade 2 titanium toch?
Ik heb een Sinn T50 met grade 5 kast ( nog krasvrij) en grade 2 band (vol krassen).
Hoop daarom ooit een horloge met grade 5 kast En Grade 5 band te vinden…
Grade 2 met een coating voor hogere hardheid.
Grade 5 hebben ze ook: Grade 5 Titanium – Swiss Watch Company