107K in platinum op bracelet. CHF dan wel, al vermoed ik dat het verschil voor potentiële kopers verwaarloosbaar is.
Hoeveel zou ik moeten opleggen om ‘m zonder de naam op de plaat te krijgen? Doet me telkens aan die mens z’n hoofd denken en daar krijg ik niet bepaald sympathieke gevoelens bij.
Mijn eerste indruk was ook ‘teveel’ en ‘te druk’. Maar echte ‘tool’ duikers zijn zelden naar mijn smaak. En hoewel dit duidelijk niet puur functionalistisch is, geloof ik dat de designkenmerken de sportieve en functionele kanten van het genre zoeken uit te vergroten voor stilistisch effect. Dat moet je dan liggen. Ik weet alleen niet zeker of het nu echt teveel elementen is of simpelweg teveel nadruk op alle elementen die zijn gebruikt. Imdders, de wijzerplaat bestaat eigenlijk uit slechts een handvol redelijk logische onderdelen.
Case Material: 316L Stainless Steel Case Finish: Polished, satin-brushed Glass: Anti-reflective sapphire glass Case Diameter: 38mm Case Thickness: 9.5mm lug to lug: 46mm lug width: 20mm Water Resistance: 10ATM Screw down crown Movement: Miyota 9039, 3Hands Automatic and Hand winding, 42Hour Power Reserve Strap: Rubber, Pin buckle