Microbrand only (Deel 1)

107K in platinum op bracelet. CHF dan wel, al vermoed ik dat het verschil voor potentiële kopers verwaarloosbaar is.
Hoeveel zou ik moeten opleggen om ‘m zonder de naam op de plaat te krijgen? Doet me telkens aan die mens z’n hoofd denken en daar krijg ik niet bepaald sympathieke gevoelens bij.

Beetje een gladde jongen, excuses aan de eventuele lookalikes.

3 likes

Als je het moet vragen :wink:

1 like

Hahaha haha ja dat vermoeden had ik al :sob:

1 like

Voor de liefhebber: de pre sale voor de aigi ground station is gisteravond gestart. 359 euro excl invoer

Uitverkocht…

3 likes

Het is een schoon bedrag. Misschien binnenkort voor 107 op AliExpress?

Marloe duiker. Hebben ze dat aleens eerder gedaan?

2 likes

Klassiek gevalletje van ‘overdesign’. Ze hebben, mijns inziens, iets teveel design grapjes toegepast.

Mijn eerste indruk was ook ‘teveel’ en ‘te druk’. Maar echte ‘tool’ duikers zijn zelden naar mijn smaak. En hoewel dit duidelijk niet puur functionalistisch is, geloof ik dat de designkenmerken de sportieve en functionele kanten van het genre zoeken uit te vergroten voor stilistisch effect. Dat moet je dan liggen. Ik weet alleen niet zeker of het nu echt teveel elementen is of simpelweg teveel nadruk op alle elementen die zijn gebruikt. Imdders, de wijzerplaat bestaat eigenlijk uit slechts een handvol redelijk logische onderdelen.

Eitje-tik zullen we maar zeggen.

10 likes

Iemand hier ervaring met Arcus? Dit is een mooie minimalistische chronograaf, maar ik vond hun eerdere werk meer naar mijn smaak.

8 likes

17 likes

Leuk formaat om te proberen, maar ik ben toch een beetje op Venezianico afgeknapt

4 likes

Waarom?

1 like

Veel te veel nieuwe releases en te snel achter elkaar. Ze gaan voor kwantiteit gaan ipv kwaliteit en het worden steeds meer variantjes op variantjes.

3 likes

Helemaal eens. Ik heb er meerdere gehad. 2 zijn blijvers. Maar mij zijn ze kwijt nu :face_with_peeking_eye:

1 like

11 likes

Vorig jaar een keer gepost door @MrBie

Nu ook classic field watches serie.

Case Material: 316L Stainless Steel
Case Finish: Polished, satin-brushed
Glass: Anti-reflective sapphire glass
Case Diameter: 38mm
Case Thickness: 9.5mm
lug to lug: 46mm
lug width: 20mm
Water Resistance: 10ATM
Screw down crown
Movement: Miyota 9039, 3Hands Automatic and Hand winding, 42Hour Power Reserve
Strap: Rubber, Pin buckle

7 likes

Mooie afmetingen en goeie specs. Helaas heb ik net een field watch gekocht maar anders!

Deze is op video een stuk mooier dan op de foto’s en zelfs op de foto’s al zeker geen lillekerd:

:drooling_face:

12 likes

Doet me denken aan deze Ixdao

2 likes