Microbrand only (Deel 1)

Nu is ie voor me verpest :joy::joy::joy::sob:

1 like

Leuk voor erbij.
Deze jumping hour van Sugess.

7 likes

Hoe bevalt hij? Ik ben ook naar dit horloge aan het kijken maar heb de knoop nog niet doorgehakt.

1 like

Ik vind hem verrassend goed! Zeker voor de blackfriday prijs van vorige week :wink:

Het enige wat er niet echt op zit is goede lume. Ik stoor me daar niet aan. De look en feel zijn helemaal compleet!!

En letterlijk elke band past erop!! Mosterd gele Nato ook maar daar heb ik net geen foto van.

5 likes

Thanks en goed om te horen! De verschillende staan zeker goed :blush:. Lume is voor mij ook niet een heel belangrijk punt (mijn Hamilton khaki field is daar ook geen ster in). Ik ga nog eens verder kijken maar de kans is groot dat deze er komt!

1 like

Heb je die al binnen dan?

Pitzmann maakt hele mooie horloges. De Pitzmann II is kwalitatief hoogstaand.

1 like

Peren heeft een Regia versie van zijn Nera gemaakt. Dat werkt volgens mij even goed als het origineel, zij het met een iets minder herkenbaar snoetje. Maar misschien is dat precies wat het beter verteerbaar maakt voor meer mensen.

14 likes

Een pièce unique van Traska laat een geklede kant zien van de Summiteer, of is het de Commuter? Een beetje van beide, zoals blijkt. Leuk gedaan en te koop bij Christie’s:

17 likes

Leg deze eens naast een Apple Watch…
Kunnen we appels met peren vergelijken! Badum tsssss. :wink:

2 likes

Ook op mesh vind ik 'm mooi.

Voor mij was het een impulsaankoop. Was al een tijdje op zoek naar een horloge met een witte of zilveren wijzerplaat en bij deze had ik gelijk een yes gevoel - en toen ik hem live zag was dat nog yesser :blush:. Ook het uurwerk verrast me, het loopt nu al een paar dagen heel accuraat en ook op de timegrapher komt ie er heel stabiel uit met op alle 5 gemeten posities een beaterror van 0,0 en een beperkte positionele variatie. De perfect uitgelijnde bezet gaat wel heel erg stroef - ik weet niet of dat alleen bij dit exemplaar is.

7 likes

Boldr venture kenji chai LE

12 likes

Ja exact! Mesh is ook leuk inderdaad!
De mijne gaat ook stroef en tevens een functie die ik eigenlijk nooit gebruik. Nu moet een bezel van een duikhorloge ook enigzins op z’n plek blijven bij het duiken. :slightly_smiling_face:

Vooral de AR coating aan binnen en buitenkant tilt het horloge meteen naar een ander niveau!

1 like

De Aquatico Horizon Hawk Bronze.

Prachtige Muster-B Flieger! :ok_hand:

8 likes

Staat hier in het blauw.

Deze is erg tof!

1 like

Thanks! Lekker lichtgewicht titanium en veel leuke dial opties

De nieuwe aanwinst van gisteren. Wat een horloge :hugs:

22 likes

Jazeker! Al een paar weken niet van het polsje af te slaan. Net na ontvangst ook al een paar plaatjes in het Wat Dragen Wij Vandaag-topic gezet, hier ff een andere die ik op mijn telefoon vond.

5 likes

Tof!
Wat zijn de eerste indrukken?

1 like