Microbrand only (Deel 1)

Manilone is ook nieuw voor mij en doet aan grand feu emaillering. Dit keer op machinaal gemaakt guillochégepatroneerd zilver. Heeft natuurlijk wel impact, hoewel het voor mij toch ook een beetje karakter mist na die onmiddellijke impact. De kast heeft wel wat sterkere punten. Er wordt niet vermeld waar het uurwerk vandaan komt (kan eigenlijk alleen China zijn), maar volgens mij ook niet waar het merk vandaan komt. Op hun eigen website staat een eerder model.

https://www.kickstarter.com/projects/1823133384/manilone-g2-watch-guilloche-transparent-grand-feu-enamel

Voor iemand die deze technieken wil tegen een zachtere prijs misschien een leuk project?

15 likes

20 likes

Is dit het merk van die man uit Wales?

I like :+1:t2:

1 like

Denemarken :slightly_smiling_face:

Henrik lijkt soms steeds wilder te worden

Pitzmann heeft twee nieuwe Ouverture modellen aangekondigd met datum. Hoewel het volgens mij ook prima zonder datum kon, vind ik ze er enorm strak en wellicht beter uitzien dan de kleurrijke abstracte platen op de originele.

2 likes

Visitor Duneshore.

10 likes

Iconisch ontwerp te noemen. Heel veel bling. Draag je 'm vaak?

1 like

Ik weet nou niet of het niet te druk wordt allemaal: gouden accenten, meteoriet, en de toch al gedetailleerde last en indices. Dat gezegd, die gouden accenten werken verrassend goed en dus ook met groen.

12 likes

Fijn horloge dit :grinning:

2 likes

7 likes

Ik vind de kleurencombi echt goed geslaagd, alleen ik heb bij de naam Wise een Aliexpress gevoel. Weet ook niet waarom.

Helaas niet. Door de concurrentie kom die eens in de twee maanden aan de pols. :blush:

1 like

Naamassociaties zijn heel specifiek en persoonlijk. Wise is gelukkig een heel eenvoudige naam. Ik zou willen dat ze hun goed geslaagde logo meer zouden gebruiken, want alleen het logotype is wat basic. Verder geloof ik dat er bewijs te over is dat Wise niet voor AliE aangezien moet worden en zich kan meten met de beste micros van elders

Maar niet direct een microbrand in de ogen van de puristen. Boeien , je hebt er duidelijk plezier van en daar gaat het om :+1:

Ow oké, heb ik blijkbaar wat gemist. Hoorde pas van 't merk toen er hier een tijdje terug één te koop kwam.

Groot merk is het ig niet als ik het zo bekijk. :man_shrugging:

Dat sowieso :grinning:

1 like

Edit: google je op ‘Aquatico microbrand’ kom je dit merk op diverse microbrand sites tegen.

In dit topic werd in juli 2022 ook al een Aquatico gepost trouwens.

Wie het weet mag het zeggen :man_shrugging: