Microbrand only (Deel 1)

Ome Ali ook :wink:
Wil niet zeggen dat ik ze niet waardeer hoor, heb er zelf ook eentje gehad. Die heb ik recent verkocht maar staat alweer te koop hier zag ik

3 likes

Is deze al voorbij gekomen :thinking:

3 likes

Tis natuurlijk een Hong Kong-horloge.

Maar dat is Gruppo Gamma bv ook. Zit wel in een hoger prijssegment geloof ik.

Maaruh my 2 cents :grin:

Mooi, vooral die blauwe en paarse!

Het enige horloge wat ik op ijzer draag… De band was ook doorslaggevend in de aankoop

10 likes

Henry Archer heeft ook mooie quartz horloges.

Voor nog geen 300 euro.

11 likes

De Zelos.

9 likes

Ik heb er twee van dit merk (geen quartz) en ik ben erg tevreden over de kwaliteit (als in materiaal, afwerking, banden etc. Levensduur kan ik nog niets over zeggen).

12 likes

Ocean to Orbit is idd cool. Zit hier al een tijdje naar te loeren… :ok_hand:

1 like

13 likes

15 likes

18 likes

Vandaag weer om.

14 likes

Soms is de scheidslijn moeilijk te benoemen. Zie mijn post over Agelocer hierboven. Is dat nu een AliE fabriekswerk of iets dat zich voldoende profileert als micro?

1 like

Mij spreekt het design niet direct aan, maar het is enorm lovend ontvangen door de critici

Die is fraai. Zou best wat meer herrie over mogen zijn over Bremoir

2 likes

Mss ff op de Aquatico site kijken. Daar heb ik 'm ook besteld trouwens en niet bij Ali.

Heb daar nog nooit iets gekocht.

De eigenaar/oprichter is een duikfanaat vandaar de naam Aquatico.

Ik vind het merk niets minder dan bv een Dan Henry of Helgray.

Een tijd lang wist ik niet precies wat te denken van Dan Henry en hoewel ik weinig moeite heb het onder de micros te scharen blijft het mijn interesse niet echt wekken. Van Helgray had ik nog nooit gehoord. Van Aquatico weet ik feitelijk ook niets, maar heb het merk met enige regelmaat zien langskomen. Aquatico is dus ook een merk dat zowel zelf als via AliE verkoopt? Alleen al het feit dat de oprichter bekend is en een band heeft met het product brengt het redelijk in lijn met veel micros.

1 like

Heel mooi! Wel jammer van de gepolijste band…