Ik vind de kleurencombi echt goed geslaagd, alleen ik heb bij de naam Wise een Aliexpress gevoel. Weet ook niet waarom.
Helaas niet. Door de concurrentie kom die eens in de twee maanden aan de pols.
Naamassociaties zijn heel specifiek en persoonlijk. Wise is gelukkig een heel eenvoudige naam. Ik zou willen dat ze hun goed geslaagde logo meer zouden gebruiken, want alleen het logotype is wat basic. Verder geloof ik dat er bewijs te over is dat Wise niet voor AliE aangezien moet worden en zich kan meten met de beste micros van elders
Maar niet direct een microbrand in de ogen van de puristen. Boeien , je hebt er duidelijk plezier van en daar gaat het om
Ow oké, heb ik blijkbaar wat gemist. Hoorde pas van 't merk toen er hier een tijdje terug één te koop kwam.
Groot merk is het ig niet als ik het zo bekijk.
Dat sowieso
Edit: google je op ‘Aquatico microbrand’ kom je dit merk op diverse microbrand sites tegen.
In dit topic werd in juli 2022 ook al een Aquatico gepost trouwens.
Wie het weet mag het zeggen
Ome Ali ook
Wil niet zeggen dat ik ze niet waardeer hoor, heb er zelf ook eentje gehad. Die heb ik recent verkocht maar staat alweer te koop hier zag ik
Is deze al voorbij gekomen
Tis natuurlijk een Hong Kong-horloge.
Maar dat is Gruppo Gamma bv ook. Zit wel in een hoger prijssegment geloof ik.
Maaruh my 2 cents
Mooi, vooral die blauwe en paarse!
Ik heb er twee van dit merk (geen quartz) en ik ben erg tevreden over de kwaliteit (als in materiaal, afwerking, banden etc. Levensduur kan ik nog niets over zeggen).
Ocean to Orbit is idd cool. Zit hier al een tijdje naar te loeren…