Welkom op het forum Dennis.
Neem vooral de tijd om iets leuks te kopen.
Er is zoveel moois te koop voor om en nabij 2K en vergeet vooral niet je te oriënteren in het vintage segment.
O ja, een “klok” wordt hier horloge genoemd .
Welkom Dennis!
Van harte welkom!
Welkom Dennis, ookal zou je nu het stapje omhoog doen lijkt mij dat de behoefte voor een goedkopere daily zal blijven bestaan. Dus ik zou me daar nu even op concentreren en in de 500 tot 600eu range vind je tal van goede opties. Daarnaast zijn er ook hele mooie rubberen bandjes voor bijna alle horloges te vinden.
Als groot voorbeeld een Seiko Speedtimer, ssc911 of ssc813, staat overigens een mooie te koop in het blauwe gedeelte en daar een Clockwork Republic rubber bandje met solid endlinks op te zetten.
Welkom hier.
Neem hier anders een kijkje
Leuk je erbij te hebben Dennis!
Jij maakt de keuze niet makkelijker haha
Hi Dennis en welkom op HF!
Ik heb zelf hier een gebruikte Citizen Fujitsubo overgenomen een klein jaar geleden en ben daar zelf enorm tevreden over, een aanrader die zeker binnen je budget te vinden moet zijn!
Als je die optie toch niks vind, zijn de hierboven benoemde Tissot PRX en Seiko Speedtimer zeker mooie sportieve opties voor alledaags gebruik.
Succes met je zoektocht en veel plezier op het forum!
Welkom!
Welkom en veel succes met de zoektocht!
Welkom, join the club!
Kan je ook hier op het forum advies vragen over een aankoop over de prijs en echtheid zonder dat diegene gelijk probeert het horloge voor je neus weg te kopen?
Welkom op het forum Dennis!
Welkom, Dennis en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom en veel plezier!
Welkom hier
Welkom Dennis
Welkom op het forum