Welkom…
Welkom op HF Dennis. De Aquaracer houden en een daily ernaast. Kijk eens bij Seiko, Citizen, Hamilton, Tissot en Timex
Welkom en succes met je zoektocht.
Vooral veel rondsnuffelen op het forum.
Welkom, veel plezier hier! Mooie Tag Heuer succes met de keuze/zoektocht!
Welkom Dennis, veel plezier hier! Hamilton Khaki Field, Tissot PRX als modellen of andere merken als Oris, Baume & Mercier of een Christopher Ward zijn prima alternatieven om het eens ietsjes hogerop te zoeken.
Welkom squale 1521 staan er twee in het blauwe gedeelte succes
Zie ze niet staan hoor
Welkom Dennis op dit leuke, informatieve en inspirerende forum .
Tips staan er genoeg hierboven, zou wel de horlogemarkt in het blauw in de gaten houden. Zit vast wel iets voor je bij, zou wel de aquaracer lekker houden en als deaily beater gewoon een leuke automaat kopen, zoals @bnv al schrijft je hebt echt leuke microbrands te koop met jou budget. Denk bijvoorbeeld eens aan een Venezianico, zitten leuke modellen tussen. Maar neem zeker de tijd, beslis niet te snel en dan komt het allemaal prima in orde
Welkom Dennis veel lpezier op het forum !
Is dat wat? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord haha. Maar dat merk is vergelijkbaar met seiko en citizen enzo?
Ja toch wel de aquaracer houden? Als je aanraders weet qua daily hoor ik het graag,had al 2 foto’s gepost van wat ik ongeveer zoek. Dacht dat ik aardig op de hoogte was van de merken maar dat valt toch blijkbaar vies tegen.
Ja prachtig merk met een grote historie
En erg geliefd op het forum.
Plus de nieuw prijs is volgens mij momenteel 1050
Dus een zeer goede deal
Kijk eens op MP, staat een leuke en ook nog eens GMT te koop voor €350,00 is niet van mij hoor. Maar als daily beater netjes binnen je budget en kijken kost niets he
Ik stuur je wel even een pb, tis niet de bedoeling hier reclame te maken ook al is die niet van mij