Ff voorstellen: DvdvTag

Heb hem al gevonden denk ik maar is met stalen band

1 like

Kan je toch altijd voor weinig een FKM rubberenband bij Ali bij kopen, ben je nog steeds heel goedkoop uit.

1 like

Welkom Dennis.

Gewoon veel gaan passen en kijken wat het beste bevalt.

2 likes

Wekom op HF!
Voor 2K ga je niet een ‘stapje omhoog’ doen, t.o.v. je TAG Heuer Aquaracer. Hoogstens koop je hiervoor een gebruikte automatische. Ik neem aan dat je voor je werk op zoek bent waarbij het niet zo erg is als het beschadigt? Ik zou je TAG Heuer lekker houden. Merk met mooie historie en zeer degelijke duikers, die er ook nog 'ns goed uitzien. Daarnaast zou ik dan een Seiko of G-shock kopen. Kunnen tegen 'n stootje en niet onoverkomelijk als ze wat schade oplopen.

2 likes

Nou precies dat, op mn werk is de kans op krassen en beschadigingen best groot. En ook met motorrijden met jassen met ritsjes enzo is de kans op krassen groot. Denk dat ik dan idd mijn Tag maar hou en niet voor een gebruikte automaat ga

2 likes

Ja dat is ook nog een optie

1 like

1 like

Welkom. Veel plezier hier

1 like

Wat dacht je van een PRX op rubber?

Zowel als quarts en als automaat te krijgen in meerdere kleuren.

2 likes

Voor mij geldt vaak: how individueler de keuze, hoe makkelijker ik het te waarderen vind. Natuurlijk verguis ik een heel bewuste keuze voor een superpopulair model ook niet, maar het is (in theorie, want het is me nog nooit overkomen) toch veel leuker om iemand tegen te komen die een micro draagt dan de zoveelste PRX of Submariner om maar wat te noemen.

Edit: oeps en de PRX staat nu precies in de bovenstaande post. I didn’t know.

2 likes

Ben helemaal niet thuis in de microbrands,dus hoe weet je nu of je een goede klok koopt

Welkom Dennis emot-tiphat

Welkom op het forum Dennis.
Neem vooral de tijd om iets leuks te kopen.
Er is zoveel moois te koop voor om en nabij 2K en vergeet vooral niet je te oriënteren in het vintage segment.
O ja, een “klok” wordt hier horloge genoemd :wink:.

Welkom Dennis!

Van harte welkom!

Welkom Dennis, ookal zou je nu het stapje omhoog doen lijkt mij dat de behoefte voor een goedkopere daily zal blijven bestaan. Dus ik zou me daar nu even op concentreren en in de 500 tot 600eu range vind je tal van goede opties. Daarnaast zijn er ook hele mooie rubberen bandjes voor bijna alle horloges te vinden.

Als groot voorbeeld een Seiko Speedtimer, ssc911 of ssc813, staat overigens een mooie te koop in het blauwe gedeelte en daar een Clockwork Republic rubber bandje met solid endlinks op te zetten.

2 likes

Welkom hier.

1 like

Neem hier anders een kijkje

1 like

Kijk ook eens bij Mido en Baltic. En op rubber bijv een gave Luminox.

1 like

Leuk je erbij te hebben Dennis! :wave:

1 like