Wilde mezelf even voorstellen omdat ik nieuw ben hier en ook graag om jullie om advies te vragen.
Ik ben Dennis 46 jaar en kom uit Zuid Holland. Ben vader van 2 kinderen en 3 bonuskinderen. Na 26 jaar te hebben gevoetbald en andere hobbys te hebben gehad zoals koi’s en oldtimers ben ik nu vooral bezig met motoren en heb ik ook eindelijk een duurdere klok om mijn pols. Ik heb nu de blauwe Tag Heuer aquaracer quartz 41mm die ik eigenlijk ivm werk alleen in het weekend draag of in de avond als ik ergens heen moet ofzo en heb net mijn Tag Heuer connected verkocht. Nu twijfel ik of ik een goede daily zal kopen €rond de 5 a 600) of ook mijn aquaracer moet verkopen en weer een stapje omhoog doe qua prijs. Voorkeur gaat uit naar een Tag Heuer of een Breitling en voor daily maakt het merk niet zo heel veel uit qua merk als het maar een leuk horloge is en dan met rubberen band. Ben benieuwd of jullie mij willen en kunnen helpen met dit dillema
Welkom! Voor 5-600 vind je helaas geen tag of breitling ben ik bang. Maar er zijn nog zeker wel mooie horloges te vinden bij de hamilton, tissot of seikos
Nee misschien heb ik het verkeerd omschreven, als ik een stapje omhoog wil doen is mijn budget rond de 2k. Maar mocht ik besluiten om er ee redelijke daily naast te kopen is mijn budget rond de 5 a 600 en vind ik het merk ook minder belangrijk als het maar een goed horloge is
Welkom naamgenoot, fijn dat je eerste bericht is gelukt.
Zoek je specifiek een diver, met rubberen band?
Binnen jouw budget zou ik dan ook naar een Citizen Promaster ref. nr. NB6021-17E kijken. Volgens mij kun je die naar iedere gelegenheid dragen, zonder vreemde blikken. Want ik begrijp dat dat iets is dat meespeelt in je keuze? Ik zou dan zelf liever een fraaie Seiko of Citizen dan een Breitling dragen.
Nee niet specifiek een diver,voorkeur gaat wel naar rubberen band als het om een daily gaat ivm krassen. Maar mocht ik besluiten om mijn TH te verkopen voor een duurdere versie dan wel graag 1 met metalen band.
Welkom hier op het HF!
Er staat een leuke (neo-)vintage TAG WK1112 in het blauw voor een paar honderd… Dat is een prima klassieker met een betrouwbaar quartsuurwerk en datum.