Ja ja, Echo/Neutra, mooie horloges maken ze daar in Italië! Heb zelf de Cortina Deep Black (zwart op zwart). Echt een pareltje vind ik. En volgens mijn vrouw het enige echt mooie horloge in mijn verzameling. Al zal ik dat natuurlijk altijd betwisten want mijn andere horloges zijn minstens zo mooi haha.
Maar mooie horloges dus van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. En ook een top service vanuit Italië mocht er iets niet in orde zijn met het horloge. Kan het je aanraden.
Foto van paar weken terug.
Inderdaad behoorlijk aan de prijs ja.
Die blauwe plaat is om bij te zwijmelen
Krijgt eigenlijk overal uitstekende reviews en commentaren. Het blijft een heel individueel model met enige spanning in de stijlelementen. Als dat je ligt en de centen vrij zijn, kennelijk gewoon niet twijfelen. Sinds ik deze zag, vind ik het ook leuk om naar wat tank creativiteit uit de jaren 80 te kijken. Er zijn soms vergelijkbare modernistische trekjes in de kast, maar de plaat van de Rivanera getuigt van klassieke soeplesse.
Ik had in plaats van de Direnzo Universa een kleinere Mondial verwacht (kennelijk komt dat ook nog). Deze groen is ijzersterk. Ik zou bijna zeggen Kermit done right…
Prachtig! (Alleen niet op jubilee)
Waar zou jij het op doen? Ik zou misschien zelf eerder aan leer of rubber denken. Niet dat ik de Jubilee vind misstaan.
Ik denk dat ie leer/rubber goed kan hebben maar een bader band lijkt me beter passen dan een jubilee(=best ‘veel’). Ik vind de kast wel wat weg hebben van mijn HA en daar heb ik voor onderstaande gekozen.
Persoonlijk vind ik bij HA de beads of rice dan weer beter passen.
Die met die glimmende rijstkorrels in de band? Neuh…
Prachtig! Die secondenwijzer vind ik ook geweldig. Goed op lengte ook.
Wat mij betreft een van de tophorloges van Farer.