Microbrand only (Deel 1)

Prachtig… ben al een half jaar aan het wachten en in contact met Galo tot de restock komt. Weer uitgesteld voor de Super200, helaas

1 like

Gisteravond thuisgekomen van een feestje, ietsjes te veel alcohol op, en ja dan moet ik geen e-mail binnenkrijgen dat dit model limited uitkomt op de British Watchmakers’ Day.

Dus meteen besteld :joy:

9 likes

Prachtig horloge.
Wat gaat deze kosten?

1 like

Zie mijn link hierboven :point_up:t2:

478,50
Kan niet zo snel zien of daar nog import overheen komt (Christopher Ward pakt deze zelf als voorbeeld). Ze zijn er nog.

Super mooi! Gefeliciteerd! Het lijkt dat de cushion case wel aan een opmars bezig is, zie oa deze, de Studio Underd0g/ Fears collab en de Farer cushion cases. Leuk!

1 like

Ah gelukkig wat te groot voor mij, anders moest ik wéér overstag :sweat_smile:

1 like

Zit in de prijs. Zij betalen het.
Duckworth doet dat ook.

1 like

als je op ebay kijkt voor swiss JUMP HOUR WRISTWATCH vind je wel wat mooiere varianten.

Vandaag met de auto en mijn driver’s watch naar het werk :upside_down_face:

15 likes

25 likes

Voor de liefhebber, nu weer beschikbaar.

Raakt vast weer snel uitverkocht

5 likes

Zwart al uitverkocht :sweat_smile:
Leuke horloges hoor! Wel import nog toch, UK?

Waarschijnlijk niet uitverkocht op de British Watchmakers’ Day dus er komt nog een gelimiteerd aantal beschikbaar aanstaande vrijdag om 16:00 GMT.

2 likes

Loresum double moonphase

Dit model gaat via kickstarter campagne

2 likes

Ik heb er al één :sunglasses:. En ja.

En als je afrekent via PayPal wordt het best een duur grapje

Die Juniper vind ik echt ontzettend leuk!

Gefeliciteerd! De Juniper zou voor mij naast zwart ook de keuze zijn geweest.
Wel mooi voor het merk dat het zo goed loopt.

Vorige batch hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Leuke eigenaar vh merk ook

5 likes

Ik zag ook het mailtje van de British Watchmakers Day, kon het niet laten om even op en neer te gaan. Dit als resultaat:

26 likes

Man. Maak jij me even jaloers. Even hardop gevloekt toen het duidelijk was dat er geen voorraad over was.

Mag ik dibs?

Ik zou een verslagje van de dag erg leuk vinden! Voor mij is de :uk: op dit moment wel de plek waar het gebeurd met Farer, Studio Underd0g, CW en Fears among others.

1 like