Microbrand only (Deel 1)

collega Galo :wink:

9 likes

Ik had mijn credit card al gepakt toen ik de foto’s zag. Totdat ik door kreeg dat het behoorlijk limited is. Een eventuele reguliere stalen uitvoering zou ik zo kopen.

1 like

Ik vind het prima om iets te vieren, maar me dunkt dat deze aanpak toch uitstekend regulier te verkopen is, dus dan vind ik een strikte LE niet echt passend.

Waarom ligt de 3? :grin:

2 likes

Bamistraat bedoel ik mee AliExpress.

1 like

Misschien omgevallen… :upside_down_face:

1 like

Jup, siësta 3 noemen ze het. Je kon hem ook normaal bestellen maar vond het wel een vrolijke kwinkslag :wink:

1 like

Prachtig… ben al een half jaar aan het wachten en in contact met Galo tot de restock komt. Weer uitgesteld voor de Super200, helaas

1 like

Gisteravond thuisgekomen van een feestje, ietsjes te veel alcohol op, en ja dan moet ik geen e-mail binnenkrijgen dat dit model limited uitkomt op de British Watchmakers’ Day.

Dus meteen besteld :joy:

9 likes

Prachtig horloge.
Wat gaat deze kosten?

1 like

Zie mijn link hierboven :point_up:t2:

478,50
Kan niet zo snel zien of daar nog import overheen komt (Christopher Ward pakt deze zelf als voorbeeld). Ze zijn er nog.

Super mooi! Gefeliciteerd! Het lijkt dat de cushion case wel aan een opmars bezig is, zie oa deze, de Studio Underd0g/ Fears collab en de Farer cushion cases. Leuk!

1 like

Ah gelukkig wat te groot voor mij, anders moest ik wéér overstag :sweat_smile:

1 like

Zit in de prijs. Zij betalen het.
Duckworth doet dat ook.

1 like

als je op ebay kijkt voor swiss JUMP HOUR WRISTWATCH vind je wel wat mooiere varianten.

Vandaag met de auto en mijn driver’s watch naar het werk :upside_down_face:

15 likes

25 likes

Voor de liefhebber, nu weer beschikbaar.

Raakt vast weer snel uitverkocht

5 likes

Zwart al uitverkocht :sweat_smile:
Leuke horloges hoor! Wel import nog toch, UK?