Microbrand only (Deel 1)

Deze Delftse Microbrand was al een keer voorbijgekomen in dit topic in 2023 maar ik post de mijne gewoon erbij omdat ik 'm zo mooi vind en hij heel comfortabel draagt.

20 likes

Lukt niet om hem mooi op de foto te krijgen hè! In het echt zo bijzonder!

Draag hem zelden, maar vind het lastig om hem te koop te zetten. Echt een van de mooiste HFLEs, misschien wel de mooiste!

2 likes

Helemaal mee eens!

Ik draag m buiten de zomermaanden echt wel minimaal 1x per week.

Sowieso een uniek ontwerp met 0% hommage trekjes.

2 likes

Heel Mooi, deze gaat er nog komen bij mij, alleen nog twijfel tussen blauw of transparant
Of er moet een keer een mooie hfle te koop komen.

2 likes

Nieuwe Ubiq ‘Trek’:

11 likes

Voor de geïnteresseerden. Zie dat de Pitzmann Overture in de aanbieding is (299 dollar) :v:

7 likes

Fraaie kast. Het concept rondom de wijzerplaat sprak mij niet zo direct aan, hoewel verzorgd en gedetailleerd

Wel leuk weer, naar toch echt niet aan mij besteed

Ben benieuwd of iemand hapt. Bij ook maar een beetje interesse is dit wel een buitenkans

2 likes

Wie vind dit leuk?

Voor mezelf gesproken vind ik die nieuwe wijzerplaten telkens eerder een stapje terug dan vooruit. Ik snap dat ze het concept willen maximaliseren, maar de originelen blijven in mijn ogen aantrekkelijker en een interessantere richting voor het merk. Ik weet nou niet hoeveel publiek je hiermee uitbouwt en in dit geval vind ik eigenlijk dat het horloge wat goedkoop gaat overkomen, in de zin van: in deze kast past alles.

5 likes

ISOTOPE FLYWAY PURPLE AIR

9 likes

16 likes

Leuk! Zou ik zo omdoen, prima designs van Isotope, vind die chrono helemaal geweldig.

Ik zie deze in m’n hoofd altijd in het rood.

1 like

Heeft er ooit een in het blauw gestaan hier toch??

Die vind ik ook heel mooi

1 like

Heeft iemand deze??

hq720

9 likes

This colour way has merit, but I don’t think the lume sandwich convinces me. But then, most lume leaves me unimpressed, not unlikely because my watches tend to live under the cuff most of the time.

Nee, but somebody should… Ik ben ook erg benieuwd en hoewel ik graag misschien nog net iets extra s had gezien, heb ik bepaalde versies vanaf het begin aantrekkelijk gevonden.

1 like

@hubertje Ik zelf vind de witte en groene het mooist. Maar wel duidelijk: allemaal van de originele set. Het rode was mij té, maar dat maakte het dan ook echt de juiste keus om dat een gelimiteerde versie te maken.

1 like

Ik ben bijna akkoord hoor, rood en groen.
Veel horloge voor je geld!

1 like