Ik zie deze in m’n hoofd altijd in het rood.
Heeft er ooit een in het blauw gestaan hier toch??
Die vind ik ook heel mooi
Heeft iemand deze??
This colour way has merit, but I don’t think the lume sandwich convinces me. But then, most lume leaves me unimpressed, not unlikely because my watches tend to live under the cuff most of the time.
Nee, but somebody should… Ik ben ook erg benieuwd en hoewel ik graag misschien nog net iets extra s had gezien, heb ik bepaalde versies vanaf het begin aantrekkelijk gevonden.
@hubertje Ik zelf vind de witte en groene het mooist. Maar wel duidelijk: allemaal van de originele set. Het rode was mij té, maar dat maakte het dan ook echt de juiste keus om dat een gelimiteerde versie te maken.
Ik ben bijna akkoord hoor, rood en groen.
Veel horloge voor je geld!
Heb ze een mailtje gestuurd, wie weet hebben ze er nog eentje. Met brushed dial. Die nieuwe met sunburst vind ik weer een beetje basic.
Ik had zelf ook graag iets van zwarte (onyx) inlays gezien in de kast maarja, dit ziet er ook al erg goed uit
Helaas te klein voor mij, maar ik vind het een gaaf horloge. Karl Leimon (Japans merk?). 38mm, 550 dollar.
https://karlleimonwatches.com/en/collections/classic-field/products/applied-indices-ice-blue
Mooie ADAMASCUS ADX101YG True GMT 18K Gold Cap 200. Met toolloze stalen band en on the fly mico adjust plus rubber strap. Naar het schijnt echt goud.
Gold cap ja
Dus een dikke omgeslagen laag goud. Meestal in de orde van een laag van 0.2mm ofzo
Ik heb nog niet zo lang geleden een Seiko MM200 GMT gehad voor hetzelfde geld dus de value is er wel hier. En met 40mm en die sterk aflopende lugs is het goed draagbaar.
Doet me een beetje denken aan een patek
Ze maken daar echt wel een paar kannonnetjes hoor.
Stiekem, hoewel ik ze heel “luid” vind, vind ik dit ook wel heel cool
Wat kost zoiets?
790 dollar voor de duiker
960 voor de GADA type
Maar daar komt nog btw en invoerrechten en handling overheen.
Niet mis, dat.
Oke wel echt super clean…
Die duiker zou ik zomaar eens kunnen kopen. Lekker bij een licht zandkleurig linnen overhemd in de zomer
Zie mezelf al helemaal op Mallorca zitten met dat ding