Microbrand only (Deel 1)

Haha snap ik! De wijzerplaat is ook echt uniek.

Hij is ook gewoon schaamteloos bling bling en lekker schreeuwerig.

Met z’n high polish 904/rolex staal en rosegouden accenten…

Heel wat anders dan al het andere in m’n collectie.

:rofl:

1 like

Ik moet eerlijk zeggen dat dat voor mij nog een beetje ver weg is. Begin nu langzaam met wat goedkopere merken. Merk dat daar wel veel verschil tussen zit maar over een aantal ben ik zeer tevreden en verrast.

1 like

ARCANGE Watches : Automatic Series, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/virgillobertreau/arcange-watches-automatic-series?ref=android_project_share
De nieuwe modellen van arcange zijn nu te pre orderen via kickstarter

6 varianten

11 likes

Ik heb net een AD8 M besteld. De collectie is zowat compleet, miste eigenlijk enkel nog een meteoriet wijzerplaat die ik vanuit andere interesses echt wel wilde hebben.

1 like

Ah wat vet, maak je een NA topic? Ben heel benieuwd naar deze :blush: alvast veel voorpret gewenst :grinning:

1 like

Via monochrome watches

20 likes

Wilde dit net gaan posten. Had het niet verwacht en vind het opmerkelijk aantrekkelijk op eerste aanzicht.

1 like

Doe ik! Normaal wordt hij ergens in april verzonden :crossed_fingers:

1 like

Heel tof, de andere variant met breguet numerals nog toffer, maar die naam :expressionless: en verschillende lettertypes op de wijzerplaat

2 likes

Deze GMT is wel lekker zeg :ok_hand::partying_face:

1 like

En al weer uitverkocht!

15 likes

Gewoon maar weer ‘s ‘n keer de HFLE Aevig.

8 likes

Deze combicreatie had ik ook niet zien aankomen. Sartory Billard is van zichzelf creatief genoeg zou ik zo denken. Er is echter precedent voor samenwerkingen dus waarom niet. En de SB05 Sunflower is best goed geslaagd en natuurlijk aan de prijs en met 10 exemplaren vrijwel niet te krijgen. Dan maar voor de plaatjes:

12 likes

teveel fonts gebruikt op de wijzerplaat. Beetje een afknapper voor me. Voor de rest een mooi ontwerp en prima aansluitende rubber band erbij.

2 likes

Gaaf hoor. Maar zou het wel weer eens leuk vinden als ze bij Studio Underdog weer eens horloges zouden gaan maken ipv de stroom van collabs gemaakt van puur Unobtainium.

1 like

@Lerobert51

Zoals je ziet oriënteer ik me nog altijd op iets vierkants :smile:

Die Fears die je eerder postte was mij ook opgevallen. Mooi ding hoor! Mooie prijs ook…

1 like

Ja Pfff. Niet leuk meer zulke bedragen

1 like

Ik heb na, een paar dagen twijfelen, toch op de bestelknop gedrukt. Zal over circa 5 werkdagen bij mij bezorgd moeten worden. Ik ben benieuwd.

2 likes