Ik ben ook heel benieuwd.
Mooie horloges, lekker simpel, mooi formaat!
Wat een kroon, ik ben wel benieuwd waar ze mee komen.
Big crown en gesloten deksel. Ziet er lekker vintage uit . Ben echt benieuwd naar woensdag.
Ik heb hem gezien.
Ik ben niet direct enthousiast. Gewoon niet zo mijn stijl.
Ik ben ook niet direct enthousiast maar dat was ik met de WMB ook niet. Het is in elk geval appart en positief dat het niet het zoveelste kloonwerk is maar een eigen gezicht heeft waarbij duidelijk is dat het een Serica is.
Voor een microbrand heeft het wel een stevig prijskaartje.
En het caliber is opvallend…
Met deftige eigenschappen
Ja daar heb je wel gelijk in, het is een beetje in lijn met hun vorige horloge. Maar nog steeds niet mijn stijl.
Caliber is idd wel opvallend. Wat zou de basis dan zijn? Kan toch nooit volledig manufacture zijn.
Is een compleet nieuw uurwerk van SOPROD.
Ik hoop dat wie die terug gaan zien in meer klokjes, lijkt mij een goede kandidaat voor een leuke ‘beater’.
Ik ben al enige tijd aan het twijfelen om deze ook te halen. Is de minuten wijzer van de chronograaf een beetje te lezen? de lume ziet er in ieder geval geweldig uit!
Het uurwerk is natuurlijk niet gelijk aan Serica; desalniettemin… 1290 euro is bij mij niet echt niveautje ‘beater’.
Jammer van die Serica; z’n afmetingen waren on the money voor mij, maar die drukke dial en Lorier-wijzers…meh.
Hij is gewoon zó mooi en speciaal….
Net zoals z’n grotere (!) broers:
Even wat micro in een post!
M’n ErrediBi is haast terug van z’n Italiaanse service:
Was even op familiebezoek:
Bij mij ook niet hoor, ik doelde meer op de robuustheid van het uurwerk. Deze klok is ook niet helemaal mijn ding, hopelijk gaan we het uurwerk in wat andere interessante klokjes terugzien.
Nee de minutenwijzer is niet te lezen zonder loep. Verder niet heel erg vind ik.
Het is een heel vrolijk horloge.
Wow, die vind ik wel erg mooi zeg. De bezel met hours en minutes erop, en de manier waarop de band aan de kast zit met tussenschakel. Mooie duikhorloge hoor!
Erg mooi, en dan de kroon op 9 uur zodat die niet in de weg zit.