Dat is vooral een pluspunt bij Serica, er zijn slechts weinig merken waar je de optie hebt om de kroon op 9u te hebben.
Sinn ook geloof ik…
Hoe meer ik de Serica 5303 zie hoe meer ik het toch wel een knaller ga vinden, vooral de witte plaat.
Heel leuk detail is dat de wijzers en accenten zwart zijn op de witte en wit op de zwarte ipv gewoon zilver.
Hier een nieuwe titanium band voor mijn Boldr knallertje binnengekomen.
Afgezien van de sluiting, die voelt een beetje rommelig maar wel ok, is het echt een strakke band. En lekker licht, want titanium. En de links zijn geschroefd! Daar kunnen veel merken nog een voorbeeld aan nemen!
Kijk eens hoe strak hij aansluit op de kast zeg. Knap gedaan voor die prijs hoor
Voor geïnteresseerden/ Bravur liefhebbers (volgens mij ben ik de enige hier )
Slechts 50 exemplaren worden gebouwd.
De eerste versie van de Autodromo Group B, enkel geschikt voor nato’s en andere bandjes uit één stuk, zoals deze Crown&Buckle Chevron. De huidige versie heeft een metalen band en springbars.
Voor de liefhebbers, de Traska Freediver MKIII is nu beschikbaar op de site:
Zat al tijden te wachten op deze, maar toen kwamen plots al die forum-leden aanzetten met die Baltic posts…
Dr Traska is wel met sprongen vooruit gegaan
Qua prijs
Yep, dat viel me ook tegen.
Ze zijn ook wel vooruit gegaan qua uurwerk (van NH-35/38 naar Miyota 9039), maar dat zou niet $150-200 moeten schelen, lijkt me.
Volgens mij komen ze van $375,-
Coole horloges! ook wel eens naar gekeken… maar ze vragen nog wel een beste prijs.
Klopt, ik had het geluk na een zoektocht van een jaartje er tweedehands een te vinden voor een redelijke prijs. Ik snap die prijs overigens wel. Buiten het binnenwerk is het allemaal op maat gemaakt. Een mengeling van staal en titanium, een 3D wijzerplaat met die twee ‘montage schroeven’, die zwarte cirkel die op de binnenzijde van het glas gedrukt is, de aluminium doos, de eigenzinnige wijzers,… - allemaal dingen die je niet ziet in de merken die in de 300 tot 700 euro markt zitten.