Ik vind deze kleur ook geweldig.
Ik ben benieuwd
Voor de liefhebber (en iemand met geduld…) Ik heb al een bestelling geplaatst voor een Brew Metric en ik kan het niet aan om nog een horologe te hebben waar ik lang op moet wachten. Maar dat Paars ziet er wel cool uit
Hierbij de link naar de kickstartercampagne: https://www.kickstarter.com/projects/namicawatches/the-shirahama-contemporary-automatic-sapphire-dive-watch
Het doet mij erg veel denken aan wat Boldr en RZE doen, alleen dan met een duurder uurwerk en waarschijnlijk mooier afgewerkt. Maar titanium en 1200 HV hardheid, die boxen check je ook met 1 van die goeiekopere merken.
Wow die witte is echt ziek mooi
Witte? Ziek?
Tjeempie!
En minder 11mm dik! Ik vind het echt wel een gaaf ding hoor!
Goedemorgen Kahan,
Weet je wanneer een nieuwe batch van de Visitor uitkomt?
morning! Nee man, ik sta al sinds vorig jaar ingeschreven, maar heb tet heden nog steeds niets vernomen. Op ebay staan wel twee modellen te koop.
Ik sta ook op de wachtlijst. Al een aantal jaren…
Afgelopen december zijn de horloges binnengekomen.
Wat ik van Phil begrepen heb, werkt hij de wachtlijst één voor één af. Kan even duren. Het is een eenmanszaak…
Deze is HEET man. Maar ik begrijp dus dat deze out of stock is. Maar je moet je dan hiervoor inschrijven?
En hoe is jouw ervaring met dit horloge? Bedrag waard? Kwaliteit?
Hey kerel, de horloges van Visitor vind ik persoonlijk echt bruut. De duneshore die ik heb is prachtig. Zwaar, degelijk, niet te groot en redelijk uniek. Houdt de tijd goed bij en heeft een goed reserve. De prijs dubbel en dwars waard. Een bijkomend pluspunt is dat het met heel veel banden ook goed staat.