Hoe draagt die? Ik vind dit het mooiste model, maar hij lijkt mij wel vrij plat.
Leuke collectie!
Hoe draagt die? Ik vind dit het mooiste model, maar hij lijkt mij wel vrij plat.
Leuke collectie!
Haha ja, ik was ook niet echt onder de indruk.
Jammer, maar begrijpelijk. Die maker houdt van strakke, cleane dials die trouw zijn aan waar ze historisch van afgeleid zijn. Dan is een kleurtje wel een flinke stap weg van de filosofie.
Prima. Formaat is perfect voor een kleinere pols. De lugs zitten wel iets boven de pols, maar dat valt eigenlijk niet op.
Tnx
wanneer komt serica met een mooie gmt versie?
Haha, dat zeggen ze niet. Helaas. Maar zal nog wel ff duren denk ik.
Als je deze een keer live wilt zien en in het noorden woont ben je van harte welkom. Ik heb de woodland green No-date in de horloge kist liggen.
Binnenkort op kickstarter: een nieuw horloge van Batavi: Worldtimer en GMT. Ik ga dit zeker in de gaten houden! Voorlopig gaat de meeste aandacht uit naar de worldtimer met de grijze plaat en de oranje/turquoise ring.
Hier iemand met een laventure horloge?
Batavi is lekker bezig! Zeer sympathieke eigenaar ook trouwens. Ook stoer dat hij vasthoudt aan de Nederlandse benamingen ‘Wereldtimer’ (nouja, half Nederlands dan) en ‘Geograaf’, ondanks het internationale publiek.
Het enige wat mij dan een beetje stoort is het merk voluit ‘Batavi Amsterdam’ heet, terwijl hij in Tilburg gevestigd is. Toegeven aan de beleving van de gemiddelde domme (Amerikaanse) toerist…
Bedankt voor de complimenten .
Over de naam is weleens verwarring, maar mijn vrouw en deel van mijn familie komt uit Amsterdam. De lange en saaie ritten tussen Tilburg en Amsterdam was mijn eureka moment om onder Batavi, Amsterdam te zetten. Ook het feit dat het vertegenwoordigen van Nederland beter gaat met Amsterdam. Tenslotte iedereen kent Amsterdam!
Amerika is wel ons grootste afzetmarkt tot op heden maar het is niet gedaan om hen voor de gek te houden .
Gave collectie. Welke is nou makkelijker te combineren de gele of blauwe Halios? Staat op mijn wish list maar kan no nog niet echt kleur bekennen.
Blauw is wat makkelijker te matchen met kleding, maar als ik moest kiezen, zou ik de gele nemen.
Oe, die grijze/turquoise/oranje is bijzonder fraai inderdaad!!