Ik vind vooral de secondewijzer met een satellietje (met lume) op de tip, de caseback en t feit dat de kroon gemaakt is van gerecycled staal van een satelliet grondstation, erg leuke details.
Heb zonet op het punt gestaan om op de knop te klikken. Toch niet gedaan. Metalen banden liggen me niet en ik kan me niet meteen voorstellen hoe deze er zou uitzien zonder, als het al kan.
Maar toffe kroon, toffe wijzers, en inderdaad, voor die prijs… Wie weet bedenk ik me nog
Ik heb net wel op de knop gedrukt. Gaat hard, nog maar 34 beschikbaar voor $225. De volgende trede is $265.-
Ik denk dat een andere band wel mogelijk is, maar idd, of dat ook staat? Geen idee. De lugs zijn best wel breed.
Oh wacht, ik zie nu bij de stretch goals dat een leren band een optie kan zijn voor $30.- meer. Die optie komt beschikbaar bij $100.000.- Nou dat gaat wel lukken, ze zitten nu al op 89k
Anyway, excited!! Het lange wachten kan beginnen
Uitlevering februari!
Ook hier lees ik weinig tekst en zijn de foto’s leidend haha! Een mooie kast met integrated bracelet, seiko nh35 en een leuke wijzerplaat voor onder de €300… is tegenwoordig een prima prijs denk ik?
Polar blue is er ook nog, of is dat voor jou geen optie?
Ik ga zelf voor de witte, sneeuwwit past t beste in t thema vind ik.
Bij $200k komt er btw nog een 4e wijzerplaat als optie beschikbaar, met een wereldbol oid. Maar dat hoeft wat mij betreft niet, ik vind dat 3 hoeks patroon gewoon erg mooi.