Microbrand only (Deel 1)

Nah, ben een beetje klaar met die kleur merk ik haha!

Ik neig ook naar wit, vooral door die kek blauwe secondewijzer op de witte variant!

1 like

:peach:

4 likes

Tja… :thinking:
Polar blue valt voor mij persoonlijk sowieso of.
Hoe langer ik naar de Peach :peach: kijk, hoe mooier het wordt… wit is best wít!

2 likes

Ik word ook steeds meer peachy, valt in real life pics lekker weg in de case eigenlijk:

0be1281c745624f91139a80ceaa02b8c_original 80a60f0091db4098ccc5bc451a53066a_original

Die plaat wordt 'm sowieso niet voor mij!

Nu al de 100k gepasseerd (bizar!!) en al tijd voor een mini unlock:

2 likes

Wel tof merk!

11 likes

Vet!

15 likes

2 likes

Ik kwam dit merk ook tegen in een ander topic op t forum, merk ff opgezocht en kwam ook bij deze knaller uit. Beadblasted oranje duiker, heerlijk! Deed me een beetje denken aan een Precista PRS18.
Jammer dat je vanuit de UK nu import moet betalen, vind ik m net een beetje te duur worden.

1 like

Ik zit in hun private Facebook group en dit lijkt de wereld versie. Vind ben zonde aarde in het midden best tof!

Helaas heb ik hem zelf niet genomen omdat ik echt al teveel heb gekocht laatste tijd :sweat_smile:. Heb wel een halfuur boven de knop gehangen. Hopelijk geen spijt! Blijf het een prachtig horloge vinden dus heel erg benieuwd naar de real life pics straks

3 likes

P.s. ik had zelf voor de peach versie gegaan! Vond deze vanaf moment 1 van posten hier het tofste en meest uniek qua kleur.

1 like

Hey dat ziet er wel leuk uit, lijkt op een soort aventurine dial:

Die staat nu hier ook voorlopig op 1, gelukkig hebben we nog even om definitieve keuze door te geven haha

6 likes

Ja, 700 en dan nog invoeren… net een beetje te duur voor “erbij”… helaas.

1 like

Ik weet nog niet of ik ‘m mooi genoeg vind :thinking:

4 likes

Het is wel een leuk idee, aangezien dan de satelliet op de secondewijzer dus daadwerkelijk de wereld rondgaat. Alleen wel onrealistisch snel :crazy_face:
En t KSAT grondstation staat op Antarctica, terwijl hier de wereldbol de noordpool toont. Maar ok, de wereldbol gezien vanaf de zuidpool is, dacht ik, ook een minder interessant plaatje. Plus dat de meeste kopers waarschijnlijk uit t noordelijk halfrond komen.

Als de sterren nu met Aventurijn waren gemaakt had ik t wellicht gedaan, evt tegen meerprijs. De huidige print vind ik niet mooi.

2 likes

Real life foto’s:

7 likes

Ik vind 'm erg tof. Eind november komt er nog een limited edition met witte wijzerplaat.

Oh, klinkt goed. Heb je plaatjes gezien of alleen geschreven belofte? Benieuwd!

Scottish watches podcast, staat een (heel klein) plaatje bij. Na de release van de Judge gaan ze meer beeldmateriaal verspreiden.

Looks good!!

4 likes

Leuke fotos mannen. Ik zie ze spoedig in het blauwe gedeelte :grin:

1 like