Microbrand only (Deel 1)

200w (2)

Jouw Citizen pics triggerde me voor een integrated bracelet dus passend als jij 'm straks oppikt :rofl:

1 like

Net op de website zitten koekeloeren. Leuk! Ze hebben toffe spul, waaronder een lekker fout model. Wel stiekem vet.

3 likes

14 likes

Niet heel subtiel :laughing: Maar mooi hoor!

21 likes

Bijzonder!
Kan het wel waarderen…

1 like

Weet niet waarom maar hij doet me een beetje denken aan de HYAKUICHI 101

Volgens mij heeft / had @Kahan er één in het bezit…
Erg leuk horloge!

6 likes

Dat was wel een leuke he @Kahan??

5 likes

Zo hey, was dat model gewoon helemaal vergeten. Was zeker een leuk hebbeding, vooral met een zwart bandje eromheen.

1 like

So, die lui van Circula weten waar Astor en Banks de mosterd haalt… :nerd_face:

met een vleugje Nodus (met name de Sector Field), vooruit. :wink:

3 likes

Beide geen verkeerde inspiratiebronnen, toch :grin:?

1 like

Zeker waar.

Wel grappig dat microbrands onderling dus ook al halven bak aan het ‘hommageren’ zijn. :sweat_smile:

1 like

Die A+B met Tiffany dial is niet verkeerd!

Ik ben ook ingesprongen. Mooi horloge met een leuk verhaal. Ik ben benieuwd. Ik denk dat ik voor een witte wijzerplaat ga.

afbeelding

Met een kroon gemaakt van staal van de eerste satellietontvanger op de zuidpool. Hoe tof is dat!

4 likes

afbeelding

1 like

4 likes

Ik hoop bijna dat ze de 200K niet halen. Het zou mijn keuze voor de witte dial bespoedigen. Anders wordt het twijfel tussen wit of planet dial. :thinking:

2 likes

Ik heb zo’n vermoeden dat de world dial sws beschikbaar komt, ook al wordt de $200k niet gehaald. Ze zitten er al zo dichtbij, en er zijn nog 20d te gaan… Een paar k minder boeit dan ook niet zo en levert wel een hoop goodwill op.

1 like