Microbrand only (Deel 1)

Dat is best mogelijk. Een lederen band erbij bestellen is ook een optie al denk ik dat ik daar geen gebruik van zal maken. Dit horloge schreeuwt om een stalen band.

1 like

Bestaat het merk Stuckx nog?!

Kan er nix recents van vinden van dit merk.

Ik heb er een mooie van met een column wheel automaat uurwerk van Seiko 8R28 (ook wel bekend als NE88) de Stuckx Bull Panda automatic :sunglasses:

3 likes

8 likes

De Lorier Falcon V1!

7 likes

5 likes

Incoming kadootje voor de vrouw des huizes. Ben benieuwd. Ze zocht al even naar een enigzins sportieve 36mm daily in two tone; gevonden!

4 likes

Baltic HMS-002 op chocolate band

11 likes

MHD, iemand ervaring mee??

7 likes

Lekker anders dan het doorsnee gedoe :slight_smile:

1 like

Leuk hè?! Doet me denken aan een andere:

6 likes

Lekker kleurrijk :slight_smile:

Ik zie op de site dat dit type “sold out” heet. :flushed: :joy:

(helaas)

1 like

Hollands glorie :netherlands: in titanium met Seiko NH34 GMT

16 likes

Heej! En zo wordt je op zondagmiddag weer geblindside door een best koel ding waar je nog niet van had gehoord.

Heerlijk toch?
Wel een knappe verschijning, met die bruine plaat.

Zal vast heerlijk dragen… die Aevig Thyïlea GMT sportswatch

Prijs is best ok!
Helaas kan ik nergens vinden wanneer de release is.
Misschien kan @AEVIG-C daar een antwoord op geven.

1 like

De RZE Endeavour in geel.

17 likes

Oef! Die lui maken mooie cases zeg! :drooling_face:

15 likes

Ik baal dat ze deze niet meer met datum op de 6 aanbieden. Mooie poor man’s Halios Seaforth Bahama Yellow-wannabe. :nerd_face:

Overigens zonder datum óók prachtig! En mocht je er toch vanaf willen, PM plz. :wink:

1 like

6 likes

Als one poor man to another? :wink: die datum kwam uit nadat ik mijn bestelling al had staan, die had ik inderdaad ook wel overwogen. Mocht dat moment komen, krijg je een berichtje. Maar hij draagt heerlijk, licht en nog steeds geen krasje, dat zou nog even kunnen duren.

1 like

Komende vrijdag, ze komen eraan!

6 likes