Microbrand only (Deel 1)

Nice!

1 like

11 likes

Is dit de normale 42 of de 39mm versie? Idd lekkere kleur blauw :ok_hand:

Wat vind je van de band?

M’n ErrediBi is ff in Italië vor een full Service:

2 likes

Is die er al?

Veel geluk. Zo sportief en chunky gebouwd is niet mijn ding om te dragen, maar ik waardeer het wel en was geïntrigeerd. Ben benieuwd naar je beleving als die aankomt.

De live foto’s zijn veel beter dan deze renders. Op de renders dacht ik dat het een relatief goedkoop ding zou zijn, maar het gaat richting de 1000 geloof ik. Maar bij benadering zit er misschien meer in dan ik op basis van de renders dacht. Dat gezegd, raad ik ook aan om een tweedehands Dietrich Tiem Companion te overwegen als deze esthetiek voorkeur geniet. In bepaalde opzichten vind ik de Dietrich beter geslaagd. De kleine centrale seconde-aanduiding vind ik wel een leuk aspect van deze Duitser.

1 like

Het is mij vormelijk iets te bont, maar wel een leuk ding en een goede foto. Hoe is de beleving in persoon?

Geel is beter in dit geval (eigen mening natuurlijk)

1 like

Tussen alle competitie mist dit toch een beetje en eigen smoel, maar de afmetingen zijn beter mee te werken dan velen in het genre. En inderdaad opmerkelijk dun (of is het handgewonden en zonder glas?). Wat is hier van geworden?

Het merk is ook nieuw voor mij, maar ze hebben nog andere modellen, waaronder deze die voor mij wel meer eigen karakter toont (zij het met een gebruikelijke 11mm dik):

5 likes

Leuk dat de concentrische cirkels oplichten. Dat wist ik niet over dit model

1 like

Een werkelijk prachtig horloge met ook nog eens goede lume. :ok_hand:

2 likes

De nieuwe 39mm Vesuviate Attivo Chrono!
Knappe specs ook!

LINK

4 likes

Helson vandaag :sunglasses:

7 likes

Ik kwam vandaag toevallig deze tegen: nieuw Belgisch merk met Sellita binnenwerk, een oplage van 10 horloges per variant (3 varianten van het eerste model) en een prijs van 750 EUR. Lijkt me voor de prijs toch wel behoorlijk wat te bieden op het eerste gezicht: Collection / K.M & Cie.

2 likes

Erg blij met mijn RZE Valour Chronograph. Vandaag even de rubber band omgewisseld voor een nato die ik nog had liggen. Draagt erg lekker. Kleurcombinatie nog niet zo geslaagd, dus misschien eens op zoek naar een andere.

9 likes

Hele toffe nieuwe Kickstarter voor 319 dollar. De early bird is helaas al uitverkocht

bb9f6513e47ff5e56c91f252c5bf0ede_original

94862b73283da8aa1de73efb7e4f91ad_original

7a63e6d34b77f836d02f86380adf8390_original

Meer info hier: Linkje

3 likes

Nog meer horloge spam. De Argos Apollo II, omgerekend van Rupees ongeveer €95-100 met een Swiss handopwinder. Geen idee wat de kwaliteit is maar op het oog ziet het er wel leuk en vrolijk uit!

7 likes

Laatste voor vandaag. Waarom krijg ik zoveel reclame over nieuwe horloges? Ik krijg een beetje Nomos vibes bij dit model. Wat is jullie mening over de Miyota 82S5?

$259 pre order lijkt me in elk geval een fair prijs. Krijg je zelfs nog een Tropic én NATO bandje bij in een mooie leather pouch. Ben stiekem wel erg gecharmeerd…Website hier

6 likes

Kijk eens aan. Leuke horloges! Toffe kleuren.
Geen geld! Wel leuk om weer een handwinder toe te voegen aan de collectie. Bedankt voor het delen :+1:

2 likes