Microbrand only (Deel 1)

11 likes

Jawel, volg ze al wel even. Ze hebben de laatste jaren toch wel een enorme evolutie doorgemaakt. Sta zelf op punt om er eentje te bestellen, nl. de damascus 39mm met blauwe dial. Als die meevalt graag een meteorite dial op 41mm. Komen natuurlijk voor België wel de obligate importtaksen bij maar daar kan ik mee leven.

Even reageren op een post van een jaar of 7 geleden.

Een maand geleden dus, naast gekeken.

Gaaf hoor. Over zes dagen te bestellen voor EUR 850.

Edit: ook al besproken in de Studio Underd0g draadje.

8 likes

Deze net binnen.

26 likes

Mooi, had hem voorbij zien komen.

Blij mee?

1 like

Ja. Ik vind 'm leuk. Voelt goed aan. Enig minpuntje: de leren band. De zwarte rubberen is wèl oké. Gelukkig genoeg andere bandjes op voorraad.

2 likes

Tja, het is me allemaal te vaag, er is maar weinig over te vinden
Karl en Leimon zijn de namen van 2 stichters van dit horlogemerk.
Voor dat Majesty horloge hebben ze wel goed gekeken naar de Piaget Polo
en ze steken er een Miyota uurwerk in
de kast en bracelet zouden best wel eens made in China kunnen zijn ?

Handmade and dyed Extra Thin Tenjucho Washi Paper by Awagami Factory Japan delicately sandwiches between the Sapphire dial and Movement. The Extra Thin Tenjucho Washi paper imparts a distinctive ‘web-like’ grain and texture to the dial. There are 3 colors available for selection: White, Blue & Orange

https://www.kickstarter.com/projects/mmiwatches/mmi-nor-lights-unique-japanese-washi-paper-and-sapphire-dial#awagami_factory

5 likes

Wise Adamascus AD760, microbrand uit Thailand. Net toegekomen.

23 likes

Prachtig! Ga je nog een NA schrijven?

1 like

5 likes

Zou mijn eerste NA zijn maar misschien inderdaad geen slecht idee. Ga het horloge eerst een paar dagen dragen en dan mijn eerste indrukken melden. Zit momenteel ook nog te kijken naar een ander horloge van Wise.

3 likes

Benieuwd hoe die bevalt

1 like

Hier enig idee qua prijs van? Vind de witte best gaaf

Zie een post verder terug waarop ik reageerde:

1 like

En live (nu al funded ook)

https://www.kickstarter.com/projects/mmiwatches/mmi-nor-lights-unique-japanese-washi-paper-and-sapphire-dial?ref=ksr_email_user_watched_project_launched

1 like

20 likes

Even een andere HFLE tussendoor!

9 likes

Deze heb ik alweer een aantal weken,
maar voor diegene die het gemist hebben. De Vario 1945 D12. Een van de horloges van Vario, een microbrand uit Singapore.
Hier een link naar de NA topic: