Volgens mij is dat echt een goede deal. Het is dat ik al teveel incoming heb…
Ja sowieso heel vet horloge. Ik heb beide wijzerplaten besteld (levering oktober naar verwachting).
Leuk om ze op HF te gaan zien!
Echt sexy!
Hij is binnen inmiddels: NA: Hoffman Racing 40 mechanical mk3 - 2 van Zeitganger
Echt wel een leuk ding moet ik zeggen!
Nice!!
Staat erg goed!
Ja mooi is ie he…
Heel mooi maar ken mezelf en zou er naar kijken en nooit dragen helaas
Ik heb me altijd afgevraagd wat toch de Amsterdamse connectie is
De eerste Alato was in hindsight een prachtig koopje. Een kleien beetje spijt dat ik het niet probeerde, maar ik voelde het niet diep genoeg. Hier heb ik niets mee. Maar dat ze een goed horloge in elkaar kunnen zetten en het serieus menen mbt het design is duidelijk.
Vind het zelf ook niks, maar dacht misschien zijn er hier mensen die het wel mooi vinden.
Prima prijs voor het horloge met het uurwerk, als het je smaak is.
Als ik ermee doorzet en ik vind het bij aankomst toch niet zo essentieel dan zal ik het wel laten weten ;-). Ik twijfel over de plaats in mijn collectie die dit zal innemen en het formaat is relatief fors voor de stijl. De vormgeving is echter heel goed gedaan. En ik vind eigenlijk de associatie met ‘dress’ bij de toch vooral technisch ogende sectorlayout een tikkeltje vreemd. Voor mij is dit een field watch competitor, maar dan wel fraaier dan stereotypische field watches.
Prima
Kan ik hem eerst live beoordelen.
【F】Introducing: The Colorful Batavi Marina Chronograaf 【F】Introducing: The Colorful Batavi Marina Chronograaf
The Dutch brand is back with a new take on another all-time classic.
New Release: Norqain Independence Skeleton 40mm Watches | aBlogtoWatch New Release: Norqain Independence Skeleton 40mm Watches | aBlogtoWatch