Microbrand only (Deel 2)

De discussie wordt voortgezet vanaf Microbrand only (Deel 1) - 4082 van bnv.

Eerdere discussies:

Ik begin maar met een wrist shot van de micro die vandaag om mijn pols zit om de tongen in dit nieuwe deel los te krijgen. Deze Monbrey MB2 doet echt heel veel goed.

21 likes

15 likes

Mooi origineel ontwerp!

Oude foto… Maar ja. Mag vertrekken (mag ik dit nu zeggen als TL3? Gnif Gnif)

9 likes

6 likes

Figura. Beaubleu moet gedacht hebben dat als shaped horloges de trend zijn, dan kan je het beestje maar beter bij de naam noemen. Afgezien van het erg dynamische geometrische aanzicht door de afgeronde octagonale kast gevuld met cirkels, vallen me ook die ‘wax stamped’ (?) wijzerplaten op. Glimt aan alle kanten, maar op de een of andere manier doet het een beetje aan het recalcitrante van Makina denken, maar dan met luxe flair.

11 likes

Wat vinden we hier van?

4 likes

Uitstekende specificaties, mooie individuele stijlelementen, uiterst schappelijke prijs. Ik vind het horloge als geheel wat (te) veel. Niet mijn kopje thee.

1 like

Guilloché goodness!:feather:

11 likes

Gaaf! Heb dit project gevolgd en was heel erg onder de indruk. Eigenlijk klopt alles aan dit horloge, alleen de soort van hooded lugs moet ik aan wennen.

Leuk dat iemand er een heeft, heel sympathiek merk.

1 like

Waarom gaat hij weg? Ook echt een knaller!

1 like

Gaat… Gaat… Hij mag weg.

Wie weet ook wel niet, vanmiddag even om gehad en hij is echt kanonne mooi.

Maar hij wordt te weinig gedragen, en ik wil iets anders, dus dan komt er iets op het spreekwoordelijke hakblok.

1 like

Herkenbaar! Mijn Lorier Astra kruipt er ook naartoe, maar kan nog geen afscheid nemen.

1 like

Ik zag het en het zou me moeten aanspreken, maar ik voel het niet echt (walging noch begeerte). Dat moet iets persoonlijks zijn of het kwartje moet nog vallen. Rationeel lijkt het prima in orde en serieus in elkaar gestoken.

De kast en kroon vind ik wel echt bijzonder geslaagd

Eerste reactie op deze beelden… (heb Oracle Time’s) oordeel nog neit gelezen: op vreemde wijze werkt dit wel. Ik vind het tijgeroog ook goed uit de verf komen, terwijl ik toch al een beetje moe werd van iedere keer diezelfde trucjes met stenen en mineralen. Wat jullie?

3 likes

Geen echt oordeel van Oracle Time. Overigens is het brons en niet gold plated, wat heb of bijna zou kunnen denken. Hoe ziet dat er na een tijd uit, als het allemaal misschien niet meer zo’n warme gloed heeft? Daar moet dit ensemble het juist van hebben, geloof ik. Betaalbaar zeker, maar dat mag dan ook wel met een NH38 onderin. Bereikbaar dan weer totaal niet, want het is een belachelijke boutique editie van 15 stuks alleen ter plaatse. Waarom zou je dat nou doen?