Titanium! En met een rubber band wel een lekker sport/vakantie horloge. 20mm lugbreedte dus banden zat die gaan passen…
Nijntje kijkt naar de maan, keramisch
Het is telkens sympathiek gedaan, maar ik zou zelf het liever bij de klassieke Amalfi houden.
Ik vind ze toch wel erg leuk
Leuke tip !
Heel erg gaaf!
Het is zeer stijlvol ontworpen, maar het Nijntje thema moet wel bij je blijven passen. Ik heb er sympathie voor, maar op deze manier geen echte binding mee.
Ja, dat snap ik heel goed. Je koopt hem wel omdat Nijntje erop staat. Daarnaast is het een supermooi gemaakt horloge. Als je weet hoeveel tijd er alleen al in die maanschijf gaat zitten dan is het nog een koopje ook.
Ik vind hem heel leuk. Als er een markt is voor een Snoopy moet er ook wel een markt zijn voor Nijntje.
Snoopy is grappig. Nijntje kinderachtig.
Ftfy
Beide kinderachtig wellicht, maar de Rijcke is wel heel tof en goed gemaakt. Zie het horloge van @Ojjz graag hier voorbijkomen
Kijk dan
Inderdaad goed gemaakt en uniek. Ook ik heb de vele Nijntje boekjes voorgelezen en liedjes meegezongen met mijn kinderen. In die zin staat Nijntje dichterbij dan Snoopy. Alleen vind ik Snoopy dan wel grappig en Nijntje …
Conclusie, mooi horloge met positieve vibe. Maar niet op mijn pols.