Prototype model. Heb deze in maart besteld.
De wijzers worden nog aangepast naar wijzers zonder lume. Bijna zover!!
Heel leuk horloge. Heb je er wat meer info over?
Ik zie strange staan op de dial. Maar Googlen op strange watches komt met wel heel veel hits
Wow, echt die gouden van bijna 9k? Dat vind ik echt super balsy voor een horloge wat je niet hebt kunnen passen. Petje af! Krijgen we veel foto’s als ie er is?
Hey, hierbij! Mijn polsomtrek is 16-16,5cm. Past mij goed, ik moet ook niet groter hebben dan zo’n 48mm lug-lug. Wat tof dat hij op die leeftijd hier al naar kijkt!
Thanks! Ziet er goed uit. Ik schat dat zijn polsomtrek vergelijkbaar is.
Ik vrees dat ie later een hoop geld gaat stukslaan🤣
Als m’n vrouw en dochter gaan shoppen, gaan wij horloges kijken
Mjah, daar ben ik wel ok mee. Is een beetje zoals met een kind. Daarvan ga je ook niet klagen dat het niet mooi is
Het ballsy deel zit voor mij meer in of ze nog wel bestaan over 10+ jaar. Voor een horloge in deze prijscategorie toch best relevant. Aangezien die jumphour een custom module is op een Hangzhou geproduceerd uurwerk en ik niet zo goed weet wie dat kan servicen buiten zij zelf om.
Maar Grandeur is wel knap bezig, die kerel werkt echt in moordend tempo en maakt zijn community deel van het proces op een hele leuke manier. Feedback wordt ook echt naar geluisterd.
Denk dat ik al 5 hele toffe ontwerpen voorbij heb zien komen die nog niet uitgekomen zijn. Waarvan dus ook een minute repeater in prijsklasse die normaal ondenkbaar was.
Wel leuk dat je éíndelijk een perfect matchende band kan plaatsen.
Oog voor detail
Ga je voor de mechanical Torq?
Ik denk ik wel! Titanium ga ik voor, maar twijfel nog over de band. Vind het niet super staan bij titanium, maar als we het over ballsy hebben dan hebben we het zeker over die band!
Leuk. Nog nooit van gehoord, maar ik krijg het er op de verkeerde manier warm van. Niet mijn soort plaat geloof ik
Rubik?
We zullen het maar verklappen: dit is een aankomende Horizon.
Camp watches. Zeker niet de meest leesbare plaat, maar de ton-sur-ton van deze fris-zachte groen blijf ik toch waarderen. De bonklip is ook fraai en combineert een mooi mee. De kritieken zijn ook redelijk. Echt goedkoop is echter niet voor zomaar er eens bij, ofzo…
Dit is wel tof.
Te grote l2l voor mijn pols maar wel nice.
Interessant. Kende het merk nog niet. Spaans? Met Peacock uurwerk. Geen idee hoe goed dat is, hoewel Peacock ook meer premium horloges produceert meen ik. Het uurwerk is aangepast voor hen zeggen ze. Grand feu voor 675 is een koopje en het ziet er aantrekkelijk uit, hoewel in al hun minimalisme het logo me eigenlijk iets té weinig biedt.
41.00 mm Case diameter
13.00 mm Case thickness
50.00 mm Lug to Lug
22.00 mm Between lugs
Ja, die dikte is écht zonde. De afmeting, alleen voor de stevigere pols.
Atelier Wen, Ancestra, Jiao. Handgehamerd, grand feu email, baguette diamanten, en rhodium-plated wijzers met origineel ogende dubbele afwerking, Pequignet uurwerk (nu wel met hacking). De lugs lijken erop geschroefd (kennelijk om een betere kastafwerking te bewerkstelligen). Het is allemaal redelijk origineel en tegelijk als geheel toch minder bijzonder (behoudend, conservatief) dan ik de volgende Atelier Wen had verwacht. 5,100EUR.