Hier enig idee qua prijs van? Vind de witte best gaaf
Zie een post verder terug waarop ik reageerde:
En live (nu al funded ook)
Deze heb ik alweer een aantal weken,
maar voor diegene die het gemist hebben. De Vario 1945 D12. Een van de horloges van Vario, een microbrand uit Singapore.
Hier een link naar de NA topic:
Nederlands / Duits microbrand.
https://www.reiserwatches.com/our-collection/
De octogonal kastontwerp bevalt me wel.

Ik vind t ook wel wat hebben. Helaas allemaal uitverkocht…
De ALPEN CHRONO in zwart en blauw nog op voorraad, maar die vind ik te druk.
Ben erg fan van de mooie Marin Instrument duikers. Klassieke skin diver look, maar dan met een hele mooie moderne interpretatie. Ik kan alleen maar niet kiezen welke ik het tofst vindt.
Trafford Crossroads
Nathan van Trafford Watches liet weten dat de Crossroads op korte termijn nog in 5 andere kleurstellingen in beperkte oplage beschikbaar komt. Hieronder enkele voorbeelden (lage resolutie teaser plaatjes uit een mail).
Uitverkocht binnen twee minuten. Belachelijk.
Ik was er net na 17:00 uur, maar was dus te laat.
Als ik ergens een hekel aan heb is het (ogenschijnlijk) opzettelijke schaarste van een horlogemerk.
Er gaat wel weer een batch komen, het is geen limited edition. En ik snap dat je als klein merk met kleine voorraden werkt, maar als je een nieuw horloge zeven maanden geleden aankondigde en de reacties hooggespannen zijn dan zorg je toch dat hij beter beschikbaar is?
Zo. Dat moest ik even kwijt.
Zo zie je maar weer dat je nooit te snel moet oordelen.
Al blijf ik het idee hebben dat ze te weinig op voorraad hadden, ze handelen nu wel vrij open en komen met een soort van oplossing.
Welke klok is voor deze mod gebruikt? QT een gave kast met band🤩
Volgens mij is dit geen mod maar een model dat Dagas heeft uitgebracht