Ik dacht, die zoek ik even op…
Zijn die in Europa te verkrijgen?
Er is ook een leuke paarse.
Wat ik terug kan vinden niet. Komen uit Maleisië en zoals ik op de website lees wordt ook alles verscheept vanuit Maleisië.
Leuk om die weer eens te zien!
Lang geleden hier
Yep. Weer lekker om de pols. Uurwerkje liep om eoa reden niet goed, toen heeft @Inca me geholpen door er een nieuw uurwerkje in te zetten. Loopt weer als een zonnetje
Wist niet dat jij deze nog had!
Helgray heeft er overigens nog een aantal te koop staan (refurbished). Geen geld, €199,-.
De microbrand-horloges blijven niet zo lang plakken bij mij. De Traska Commuter GMT heb ik niet lang gehad, de Brunmontagne HFLE uiteindelijk bijna een jaar gehad maar amper gedragen en dus weer verkocht.
Nu even kijken of deze een langere tijd mag blijven, hij draagt in ieder geval al ontzettend lekker en bang-for-buck is enorm!
Schroefkroon, 10atm, saffier, 36mm, 2 bandjes.
De Vaer field watch S3:
Heel erg benieuwd naar de nieuwe Arcange…
Sinds ik mijn huidige arcange in bezit heb zeer blij mee. Wordt veel gedragen
Draagt in ieder geval super en keurige prijs. Hand winder overigens. Lekker slanke kast daardoor
Mooie sector dial.
Erg mooi horloge, was deze 40mm dan had ik deze zeker besteld. 38 mm voelt zo klein om te gokken…
Zal inderdaad een kwestie van wennen zijn.
Mooie band bij het horloge. Deze is niet origineel toch?
Nee, origineel op leer. Ik wissel nogal eens
Groter moet ie niet zijn voor het type. Hij is heel erg geslaagd.
Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe Arcange!
De sector dial vind ik meer dan geslaagd, maar ik draag hem eigenlijk zelden. Net iets te dressy misschien. Ik moet even fatsoenlijke foto’s maken en dan ga ik hem verkopen.
Dit is het model dat ik heb, inmiddels uitverkocht.
Over een paar maanden komt deze uit en daar heb ik mijn zinnen op gezet. Het prototype is bijna klaar, vooralsnog zijn er alleen renders.
Van de plaat zijn al wel beelden!
Is dat deze?
Ja!
Ik zit nu via zijn insta in een notificatiegroep. Het prototype is in maart af en als dat ok is gaat de verkoop beginnen via die groep, daarna via Kickstarter.
Ik ben benieuwd! Vooral naar de lugs en de band, die is volgens mij zonder taper.
Iemand lid geworden van die groep? Ik zie een +31 toevoeging.
Goed om te weten dat er twee groepen zijn. Een community groep, met alleen maar mededelingen over het horloge. Daar gebeurt zo goed als niets.
En een groepsapp die helemaal loco gaat over horloges. Soort offtopic forum, beetje veel van het goede wat mij betreft. Ik gooi iedere dat die chat leeg omdat ik anders alleen maar wristshots op mijn telefoon heb.