Microbrand only (Deel 1)

8 likes

Hoe draagt zo’n gele plaat? Combineert het een beetje met je kleding? Ik heb weer eens een herspenspinsel. Mogelijk komt er een geel horloge hier.

1 like

Zijn er meer leden met een Heron Marinor incoming?

Ik word wel enthousiast door een review als deze! :smiley:

3 likes

Moet eerlijk zeggen dat ik m nog niet om heb gehad. :face_with_peeking_eye:

1 like

Is dit niet jouw pols?

8 likes

Ja voor de foto ff , eigenlijk is het horloge voor de vakantie gekocht. :sunglasses:

1 like

Hé, waar trek jij deze nou opeens vandaan? (ik wist dat er wat aan zou komen, maar deze had ik nog niet gezien)

Op Instagram hebben ze de afgelopen week de diverse kleuren gepresenteerd: https://www.instagram.com/nordicmarineinstruments/

3 likes

Voor mij een duidelijke concurrent voor de Tusenö Shellback. Duikers zijn eigenlijk niet mijn ding. Bij de Herin kan ik de kwaliteit en zorg duidelijk zien, maar voel ik minder verbinding. Ik vind de nabijheid van het logo en de grote noordster een schoonheidsfoutje. De Shellback inspireert meer en die is volgens mij omdat het binnen Europa blijft ook nog een stukje betaalbaarder. Maar zoals je zelf al opmerkt, Heron timmert goed aan de weg nu er meer mensen kennis mee maken. Voor mij leek het aanvankelijk na de launch enigszins stil, en dat is het niet meer. Het is toch hun eerste? Sowieso dan behoorlijk goed gedaan.

1 like

Ah, dat verklaart. Ik bleek ze nog niet te volgen

1 like

Ik ook niet. Maar ze komen ‘op mysterieuze wijze’ gewoon langs in mijn feed… :laughing:

1 like

Vooral het metalen scheidingslijntje is een sterke ontwerpbeslissing. Werkte uitstekend recent op de Pitzmann 3 en past hier ook heel goed. De opgeklopte eigeel kleur intrigeert met de zwarte accenten misschien nog het meest, hoewel de anderen wellicht volwassenen en diverser te dragen zijn. Het is zeker een goed gelukt ontwerp. Beter, misschien, dan hun duiker (maar ik ben dan ook minder van de duikers). Of het voldoende biedt om in een drukbezette collectie ook indruk te maken weet ik nog niet.

Ook gaaf filmpje, hoop wel dat ze de lume op de bezel aanpakken en belangrijker voor mij een groene variant uitbrengen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Al vind ik de Caribbean kleur wel vet!

3 likes

Best geinig voor de prijs van een tsuyosa. Vooral deze.

4 likes

Dat werd tijdens de campagne al wel aangegeven. Ik heb goede hoop!

Ik heb de caribbean plaat met zwarte bezel incoming. Heel erg benieuwd.

Kreeg vanmorgen van de eigenaar een berichtje dat ze komende week verstuurd worden :smiley::muscle:

2 likes

dit lijkt me nu ook wel heel fantastisch.
Kwaliteit is uitzonderlijk (gebaseerd op mijn Divido)

11 likes

Wow van een square Minase ga ik zeker kwijlen :drooling_face:. :+1:

1 like

HahahahA, ze hebben nu ook nog een tot 100 ex gelimiteerde carbon coated uitvoering.
Oeghh die zou ik van de foto niet durven kopen maar ok vermoed dat die überübercool is in reality.
Check hun website.

En effe afronden met plaatje van de Divido die ik naar aanleiding van mn post weer op de pols heb.

13 likes

Gisteren op een BBQ dus beetje kort geantwoord.
Tja let eigenlijk niet echt op mijn kleding bij het uitzoeken van het horloge. De blauwe FXD draagt natuurlijk wel makkelijker met combineren van kleding en een zwarte plaat is altijd goed.
De gele plaat staat gewoon prima in het zonnetje, kort broekje aan T shirt en past dan gewoon bij iedere zomerse outfit.:sunglasses:

3 likes

Nice, ik hoor de ervaringen graag :blush:

1 like