Microbrand only

Vandaag weer om.

14 likes

Soms is de scheidslijn moeilijk te benoemen. Zie mijn post over Agelocer hierboven. Is dat nu een AliE fabriekswerk of iets dat zich voldoende profileert als micro?

1 like

Mij spreekt het design niet direct aan, maar het is enorm lovend ontvangen door de critici

Die is fraai. Zou best wat meer herrie over mogen zijn over Bremoir

2 likes

Mss ff op de Aquatico site kijken. Daar heb ik 'm ook besteld trouwens en niet bij Ali.

Heb daar nog nooit iets gekocht.

De eigenaar/oprichter is een duikfanaat vandaar de naam Aquatico.

Ik vind het merk niets minder dan bv een Dan Henry of Helgray.

Een tijd lang wist ik niet precies wat te denken van Dan Henry en hoewel ik weinig moeite heb het onder de micros te scharen blijft het mijn interesse niet echt wekken. Van Helgray had ik nog nooit gehoord. Van Aquatico weet ik feitelijk ook niets, maar heb het merk met enige regelmaat zien langskomen. Aquatico is dus ook een merk dat zowel zelf als via AliE verkoopt? Alleen al het feit dat de oprichter bekend is en een band heeft met het product brengt het redelijk in lijn met veel micros.

1 like

Heel mooi! Wel jammer van de gepolijste band…

Ik dacht wel dat het een mix was hoor

Dit wordt een interessante release

18 likes

Als het om microbrands gaat vind ik dit een aardige site:

6 likes

Hij lijkt de list wat te hebben uitgebreid. Ik vind TB nou niet de meest logische bron voor microbrands, maar ik moet ook zeggen dat ik vooral zelf een heleboel bronnen combineer en daar eigenlijk teveel tijd aan kwijt ben. Voor iemand die snel moet starten is het niet verkeerd. Ik vraag me af of je niet ook goed terecht goed kunt beginnen bij Extropian, Chronofactum, en The Microbrand Store als startpunten buiten de lijsten die op sociale media nogal gecompileerd worden en 100en brands bevatten

Hoop dead links maar toch wel weer een paar leuke dingen gezien die ik niet kende!

Ik vind Melbourne en Sternglas wel interessant :slightly_smiling_face:

Die Teddy timmert aardig aan de weg, maar in mijn hoofd spreek ik zijn naam altijd uit als Bald Ass Aaaarrrrrr. Dat laatste deel als een soort piratenkreet. Maakt dat ik altijd een beetje moet gniffelen, ondanks dat zijn overzicht heel prima is!

Niet zo netjes natuurlijk, maar de kans dat Teddy meeleest is beperkt.

1 like

Ach ik moet altijd denken aan de Bulbasaur Pokemon. Maar zegt misschien ook iets over mijn leeftijd :joy:

17380723206978509199532978826327

3 likes

:rofl:

Restock met bracelet (even nr beneden scrollen)… Kwaliteit is echt heel goed.

2 likes

Blijft een tof horloge.

13 likes

Vandaag kwam ik een voor mij onbekend merk tegen namelijk Echo/Neutra. Vooral 2 modellen spraken mij zeer aan.

De Rivanera (€1490)

en de AVERAU 39 Moon phase “Big Moon” White (€910)

Is iemand hier bekend met dit merk?

6 likes

Dive in!

1 like